wtorek, 1 listopada 2022

Październik - podsumowanie

 Hej hej! 😊 Październik za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc zamykam 16 przeczytanymi książkami. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z tych tytułów? Dajcie znać w komentarzu 😃 Podobne podsumowanie znajdziecie również na IG i fb.





"Zaraz wracam" to powieść podróż - od niepokoju, niewiadomych, sekretów, po smaki i lekko czarny humor. To książka z rodzaju tych, które zaskakują pomysłem na fabułę i kierunkiem, w jakim podąża historia. Pozwala zastanowić się nad tym, co w życiu najważniejsze. 
⭐7/10⭐



"Piastunka róż" 
to ciepła powieść, która czaruje magiczną wonią kwiatów. To historia o trudnych relacjach rodzinnych, wychodzeniu z traumy, o walce o siebie i miłość. Czy tak jak piękne róże, tak Flora i Desmond rozkwitną na nowo? Czy będą w stanie sobie nawzajem pomóc? Sprawdźcie koniecznie!
⭐9/10⭐



Jeśli szukacie książki o kobietach dla kobiet - "Daleko od siebie" będzie wyborem idealnym. Powieść udowadnia, że każda z nas nosi w sobie wielką siłę. Bo siła jest kobietą! I któż lepiej zrozumie kobietę, jak nie druga kobieta? Ta lektura dotyka do głębi. Polecam!
⭐9/10⭐



"Gangsterzy. Zrodzeni z mroku" to zbiór mrocznych, pełnych napięcia, zmysłowych opowiadań, które mają za zadanie rozgrzać do czerwoności. Spotkacie tu bohaterów, którzy nie pozwolą, byście ich przeoczyli. To będzie gorąca jesień!
⭐8/10⭐



"Wspolnik. Rozdanie kart" to zaproszenie czytelnika do intrygującej gry. A kiedy wszystkie karty zostaną odkryte... Sprawdźcie czy zawsze warto podążać za głosem serca? 
⭐8/10⭐



"Gehenna" zaprasza w progi ociekającego brutalnością świata gangsterskich porachunków, nieczystej gry, lojalności i zdrad, brudnych tajemnic i silnych więzów krwi. A to wszystko w rozgrzewającej do czerwoności namiętności i walce serca z rozumem. Tylko jak powstrzymać serce? Polecam!
⭐9/10⭐



"Pod wodą" to pełna emocji, wzruszeń i refleksji powieść udowadniajaca, że zawsze warto podążać za głosem serca. To książka pozwalająca docenić to, co mamy. Polecam Wam bardzo sprawdzić czy miłość i namiętność rozgoni mrok...
⭐10/10⭐



"Nad ziemią" to pełna emocji, wzruszeń i humoru powieść pokazująca, jak wielką przeszkodę do szczęścia mogą stanowić niedomówienia, sekrety i tajemnice. A także, że aby ruszyć do przodu, najpierw trzeba rozliczyć się z przeszłością. Ogień gwarantowany!
⭐10/10⭐



"Miłość w Zakopanem" to powieść o roli kobiety w społeczeństwie, która wbrew panującym czasom i ludziom odważa się być samodzielną, żyć po swojemu. To książka ukazująca siłę kobiet, udowadniająca, że każda z nas może się realizować w dziedzinie, w jakiej tylko zapragnie. Bo życie jest po to, by czerpać z niego pełnymi garściami. Polecam! 
⭐8/10⭐



"Piękna i gniewny" to powieść o pragnieniu miłości, namiętności, zemście i przekraczaniu granic. W pewnym sensie romantyczna, ale czy niebezpieczne związki nie okażą się zgubą...? Sprawdźcie koniecznie wstępując do świata wielkich pieniędzy, braku skrupułów i litości.
⭐9/10⭐



"Pomiędzy piekłem a niebem" to romantyczna i magiczna podróż przez życie, która dostarcza ogromnych emocji i refleksji oraz pozwala wierzyć, że dzięki sile miłości my sami jesteśmy silniejsi. Sprawdźcie jej uskrzydlającą moc! 
⭐10/10⭐



"Zbuntowana szlachcianka" to intrygujące połączenie romansu i powieści przygodowej. Bawiłam się doskonale odkrywając liczne tajemnice, sekrety oraz uczestnicząc w pełnych humoru sytuacjach z udziałem bohaterów. Z Hanią można konie kraść. Dacie się porwać XIX-wiecznej arystokracji? 
⭐8/10⭐



"Czekam na ciebie" to pełna emocji, wzruszeń i tajemnic powieść o wartości rodziny, wymagającej pielęgnacji miłości oraz walce o marzenia. A wszystko to otulone aurą zimowej scenerii.
⭐9/10⭐



"Bieszczadzka kolęda" to pełna emocji powieść o skomplikowanych relacjach międzyludzkich, rodzinnych, siostrzanych. Historia udowadnia, że każda z nich wymaga od nas uwagi i zaangażowania, by czerpać z nich to, co najcenniejsze - bliskość i miłość drugiej osoby. To książka otulająca ciepłem światecznej magii i nadzieją na spokojną, szczęśliwą przyszłość. I pamietajmy: w rodzinie siła! Polecam gorąco!
⭐9/10⭐



"Skandalistki. Kobiety, które zadziwiały i szokowały" to podany w przystępnej formie reportaż o kobietach nietuzinkowych, które nie pozostały niezauważone. To książka o kobietach charakternych, odważnych, niezwykłych, inspirujacych, dla których miłość była wartością nadrzędną. I wreszcie to lektura o niepokornych skandalistkach, bez których historia z pewnością nie byłaby tak barwna. Polecam!
⭐8/10⭐



"Tylko mnie nie okłamuj" to romatyczna, nieco erotyczna powieść o kłamstwie, trudnej sztuce zaufania, wybaczeniu. To książka, która wzrusza, bawi oraz pozostawia z refleksją, że prawda prędzej czy później i tak wyjdzie na jaw. Jej przesłanie to szczerość. Polecam gorąco!
⭐9/10⭐
Patronat medialny


Zaczytanego listopada! 📚 


11 komentarzy:

  1. Super wynik! Ja mam na liczniku zaledwie 7 pozycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo udało ci się przeczytać kochana. Chciałabym poznać historię, którą skrywają karty książki Piastunka róż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały wynik, tyle ciekawych książek, a ja z nich tylko jedną przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale wynik! U mnie było kilka książek z różnych gatunków, jak zwykle. Tej jesieni również sięgnęłam po powieść "Piastunka róż". ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z nich, ale na kilka mam ogromną ochotę. Gratuluję świetnego wyniku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Przeczytałyśmy jedną, tę samą powieść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, to się nazywa niezwykły wynik!! Ja w październiku niestety przeczytałam jedynie 2 książki ;/ Ale w listopadzie mam zamiar nadrobić! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)