poniedziałek, 31 października 2022

Tylko mnie nie okłamuj - Kinga Tatkowska [Patronat medialny]

 

Tytuł: Tylko mnie nie okłamuj
Autor: Kinga Tatkowska 
Wydawnictwo: Lucky
Ilość stron: 336
Ocena: 9/10

Gorące lato, gorące emocje i gorący romans! Po odkryciu zdrady chłopaka Layla za namową przyjaciółek postanawia spędzić noc z nieznajomym. Poznany w barze przystojniak niespodziewanie znów pojawia się w życiu dziewczyny już następnego dnia i wygląda na to, że przyciąga ich do siebie niezwykła siła. Layla daje się porwać namiętności i powoli odkrywa radość w nowym związku. Nie wie jednak, że ukochany coś przed nią ukrywa…
Czy dziewczyna będzie gotowa złamać dla niego swoje zasady?
Czy przygoda na jedną noc może być początkiem prawdziwej miłości?
I kto wypije najlepszego drinka pod rozgwieżdżonym niebem?

Temat zatajenia prawdy przez któregoś z bohaterów w książkach przewija się bardzo często. Wątek ten chyba nigdy mi się nie znudzi. Czy według Was niepowiedzenie prawdy jest równoważne z kłamstwem? Czy można mieć prawo do poczucia się oszukanym albo zdradzonym? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedzi w "Tylko mnie nie okłamuj". 

"Nie chciałem się samobiczować i żałować każdej źle podjętej decyzji, ale gdzieś z tyłu głowy miałem myśl, że krzywdziłem kobietę, która mi ufała, bo na dobrą sprawę nie miała powodu tego nie robić. Chciałam się teraz odezwać, powiedzieć jej prawdę, ale tchórzyłem za każdym razem, gdy tylko otwierałem usta."

To nie jest zwykly romans. To powieść bardzo życiowa, z realnymi problemami, które mogą przydarzyć się każdemu z nas. Wszystko zostało ubrane w emocje, uczucia, które nie pozostawiają nas obojętnymi na tę historię. 

"Chciałam go zranić. Naprawdę w tamtej chwili chciałam rzucić mu w twarz te wszystkie okropne słowa, żeby wiedział, jak czuje się ktoś oszukany."

Bohaterów, jakich stworzyła autorka z miejsca można polubić (nawet takiego Sebastiana, który moim zdaniem powinien otrzymać szansę i oddzielną historię). I choć można było odnieść wrażenie, że relacja Layli i Mikołaja zbyt szybko się rozwinęła, to było w tym wszystkim coś takiego, że nie mogłam oderwać się od lektury. Rozterki i wątpliwości, jakie im towarzyszyły, również i mnie się udzielały. Mimo pewnej przewidywalności, ich zachowanie i decyzje niejednokrotnie mnie zaskoczyło.

"Miłość jest jak skok na głęboką wodę, Layla. Możesz albo utonąć, albo nauczyć się żyć pod powierzchnią i podziwiać to, co tam się kryje."

Kinga Tatkowska sprawnie operuje słowem. Przez książkę wręcz się płynie. Obrazowe opisy muzyki, smaków czy momenty namiętności pobudzają wyobraźnię i zmysły. 

"Tylko mnie nie okłamuj" to romantyczna, nieco erotyczna powieść o kłamstwie, trudnej sztuce zaufania, wybaczeniu. To książka, która wzrusza, bawi oraz pozostawia z refleksją, że prawda prędzej czy później i tak wyjdzie na jaw. Jej przesłanie to szczerość. Polecam gorąco! 


Współpraca z Wydawnictwem Lucky





3 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie bardzo ciekawego patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowała mnie ta książka, dlatego w wolnej chwili postaram się do niej zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu:))) książka może mnie zainteresować, jak sądzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)