piątek, 1 lipca 2022

Czerwiec - podsumowanie

 Hej hej! 😊 Czerwiec za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc zamykam przeczytanymi 14 książkami. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z tych tytułów? Dajcie znać w komentarzu 😃 
Podobne podsumowanie znajdziecie również na fb i IG sza_teraz_czytam 





"Ucieczki Malwiny" to powieść o poszukiwaniu siebie, spokoju i szczęścia. To lektura, w ktorej tematy tabu przestają nimi być. Debiut udany. Polecam!
⭐8/10⭐



"Lokator do wynajęcia" to zakręcona komedia kryminalna i doskonały wybór na poprawę humoru. Tylko teraz nie wiem, czy tak ochoczo wybrałabym się do Zakopanego... Pewnie ciągle przewijałyby mi się przed oczami obrazy z książki i ciotka wariatka. 😁
⭐8/10⭐



"Skoczek" to wielowątkowa, intrygująca, momentami szokująca, pełna emocji powieść o tym, jak ważna jest w życiu prawda oraz jak łatwo można manipulować ludzkimi wspomnieniami i uczuciami. Komu można zaufać, kto jest doskonałym graczem i czy prawda zwycięży? Sprawdźcie koniecznie! Ja chciałabym kontynuacji, bo zastałam otwartą furtkę...
⭐9/10⭐



To pełen skrajnych emocji dark romans, który rozpala zmysły, mąci w głowie, łapie w macki obsesji i nie puszcza do finału. Czy Dove i Zane pomogą sobie nawzajem? Czy będą razem? Jesteście gotowi, by zmierzyć się z "Zabójczą obsesją"?
⭐8/10⭐



"Uśpiona" to dobrze zbudowany thriller psychologiczny z narkoleptycznym światem, w jakim probuje odnaleźć się Weronika, ale i sam czytelnik. Zagadkowa śmierć, policyjne śledztwo i niebezpieczna obsesja - emocji nie zabraknie. Polecam! 
⭐9/10⭐



"Dar czy przekleństwo?" to powieść utrzymana w klimacie lekkości, odrobiny magii i niepokoju. Udowadnia, że zawsze jest nadzieja na to, by uczynić nasze życie szczęśliwszym, lepszym. Polecam!
⭐8/10⭐




"Rocker project" to przepełniona romantyzmem powieść o trudnych decyzjach, samotności, presji oczekiwań i wymagań, uczuciu, które może wiele zmienić oraz łączacej sile muzyki. Wciąga, zaskakuje, rozgrzewa i daje nadzieję, że zawsze można o siebie zawalczyć. Polecam!
⭐9/10⭐



"Wakacje w Port Moody" to gorący, pełen romantyzmu, zmysłowości i uniesień romans udowadniający, że miłość zwykle przychodzi nieoczekiwanie i na domiar wprowadzając lekki zamęt. To lektura pokazująca, że życie ma dla nas wiele niespodzianek, ale i przeszkód do pokonania oraz że nigdy nie wolno się poddawać. Chętnie zawitałabym w tym klimatyczym miasteczku ponownie. 
⭐9/10⭐



"(Nie)pokorna wdowa" to pełna emocji powieść, w której duet romansowo-detektywistyczny nie pozwoli Wam na choćby chwilę nudy. Weteran wojenny i skromna wdowa zapraszają nie tylko na salony, ale i niebezpieczne przygody... Mam nadzieję, że skorzystacie z zaproszenia.
⭐8/10⭐



To pełen ekscytacji, skrzacego humoru romans historyczny o przygodach buntowniczki i... "jaskiniowca". Tak tak, sprawdźcie sami. Skandale, intrygi, tajemnice, zraniona duma i serce, wybaczenie, miłość, przyjaźń, zmiany, priorytety - gotowi wypłynąć na szerokie wody z "Kapitanem Rossem"? Na pewno nie będziecie żałować! 
⭐10/10⭐



"Gdyby" to namacalnie żywa, prawdziwa, bolesna, poruszająca opowieść o sile, woli przetrwania, nadziei i wiary na ocalenie. To przykład tego, że każdy z nas  w chwili potrzeby powinien potrafić wydobyć z siebie pokłady siły oraz radzić sobie z przeciwnościami, jakie stawia przed nami życie. Polecam!
⭐9/10⭐



"Spacer w deszczu" to ciepła, romantyczna, poruszająca i zabawna powieść o tym, że nigdy nie można mieć pewności z kim tak naprawdę dzielimy życie. To również historia pokazująca, że szczęście można odnaleźć zupełnie gdzie indziej oraz żeby nigdy nie rezygnować z siebie. Jesteście ciekawi czy Scarlett odnajdzie to, co straciła - marzenia, pragnienia i własne ja? Sprawdźcie koniecznie, warto!
⭐9/10⭐



"Rewanż" to przewrotna komedia detektywistyczna o tym jak wyglądają dzisiejsze związki. Świetnie sprawdzi się podczas wakacyjnego wypoczynku czy wieczornego relaksu. Zachecam Was do lektury, a mi nie pozostaje nic innego jak czekać na ekranizację.
⭐8/10⭐



"Dziewczyna ze słonecznikiem" to ciepła, momentami gorzka, przesiąknięta romantyzmem powieść o pragnieniu szczerej miłości i akceptacji. To również książka o przyjaźni, trudnych wyborach, pasji, talencie, rodzinnych sekretach, odwadze stąpania własnymi ścieżkami. Jeśli jesteście tak jak ja typowymi "jesieniarami" sięgajcie śmiało, lektura obowiązkowa!
⭐8/10⭐


Zaczytanego lipca! 📚
I oby upały nam trochę odpuściły, bo trudno w takich tropikach czytać 😉


12 komentarzy:

  1. Gratuluje wyniku. Bardzo dużo pozycji na Twoim koncie. Ja mam jedynie 3, ale za to bardzo dużo się u mnie działo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie wyniku czytelniczego. Uśpioną będę czytała w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udało mi się przeczytać 16 książek, ale niestety nie z wszystkich jestem zadowolona. Z Twojego stosiku przeczytałam "Dziewczynę ze słonecznikiem" i mnie urzekła ( i trochę schłodziła), "Lokator do wynajęcia". Za kilka dni zabiorę się za Sinicką, tylko książka musi dojść, bo wygrałam ją w konkursie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, czekam zatem na wrażenia z "Uśpionej" 😃

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje obrazowe podsumowania. Krótko, na temat i bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że bardzo owocny miesiąc miałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. W czerwcu przeczytałam jedną ksiażkę mniej niż Ty. :) Pokryły nam się "Rewanż" i "Gdyby", a "Spacer w deszczu" już czeka na mojej półce. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)