sobota, 1 października 2022

Wrzesień - podsumowanie

 Hej hej! 😊 Wrzesień za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc zamykam przeczytanymi 12 książkami. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z tych tytułów? Dajcie znać w komentarzu 😃 
Podobne podsumowanie znajdziecie również na IG i fb.




"Przezroczyste" to gorzka, pełna refleksji i wzruszeń powieść o prozie życia, rodzinie, samotnym rodzicielstwie, o tym jak wkłada się kobietę w ramy stereotypów. Historia może ustrzec czytającego przed powieleniem błędów rodziny Widłaków. Na dzisiejsze czasy lektura obowiązkowa!
⭐10/10⭐



"Szept mroku" to intrygujący thriller erotyczny, który wciąga w niebezpieczną grę pomiędzy stalkerem a ofiarą. Jakieś zasady? Pal licho z nimi! Wszystkie chwyty dozwolone. Odważysz się dołączyć? Ja przepadłam! Tylko pamiętaj - nikomu nie ufaj...
⭐9/10⭐



"Rodzinne strony" to niespieszna, acz nie pozbawiona emocji i angażujących wydarzeń powieść. Wzruszenie, smutek, humor to stali towarzysze czytelnika. Z przyjemnością ponownie wróciłabym do miasteczka Anielin.
⭐8/10⭐



"Życie last minute" to życiowa, refkeksyjna, nietuzinkowa, wzruszająca i dająca nadzieję powieść o mierzeniu się z chorobą, wsparciu, sile, odwadze. Jestem pewna, że pokochacie bohaterów, będziecie im współczuć i kibicować. Z kolei wątek Chorwacji doda historii uroku. Polecam tę lekturę absolutnie każdemu! 
⭐9/10⭐



"Za każdym razem" to romantyczna powieść o trudnej miłości, niełatwych wyborach, wybaczeniu sobie oraz życiowych zmianach, do których trzeba dojrzeć. Ale to przede wszystkim książka o ważnym społecznym temacie, jaki się tu pojawia. Jednak nic więcej nie zdradzę... Polecam goraco!
⭐9/10⭐



"Kobieta gangstera" 
to pełna emocji, nieprzewidywalności, wzruszeń, trzymająca w napięciu powieść, która zaprasza czytelnika w gangsterskie progi. Serce będzie toczyć walkę z rozumem. Ale czy to drugie już na samym starcie nie było na przegranej pozycji...? I czy dla prawdziwej miłości można wybaczyć wszystko? Czekam na ciąg dalszy tej historii, bo to jeszcze nie koniec... zwłaszcza po takim twiście.
⭐9/10⭐



"Zaborcza bestia" to pełen uroku romans historyczny przenoszący nas do XIX-wiecznej Anglii, konwenansów i aranżowanych małżeństw. To powieść ubrana w romantyzm, humor, wzruszenie i lekkość. Bestia uwodzi, Bestia gryzie... Pozwolicie, by dorwała Was w swoje ręce? 
⭐10/10⭐



"Tylko jedna chwila" to życiowa, nieoczywista powieść o niełatwych relacjach rodzinnych, trudnych decyzjach. To historia skłaniająca do reflekscji, dająca nadzieję na lepsze jutro i motywację do życiowych zmian. Polecam bardzo!
⭐9/10⭐



"Any Border. Tom II" 
to pełna emocji powieść o sile przyjaźni, rodzinie i gorącej włoskiej miłości. Sprawdźcie czy złożone obietnice zostaną dotrzymane... Zapewniam, że warto! To książka, która zostaje z czytelnikiem na zawsze.
⭐9/10⭐



"Nie rób scen, Flora" to mądra, wzruszająca, refleksyjna, zabawna, ciepła powieść o skomplikowanych relacjach międzyludzkich, rodzinie i przyjaźni z różnymi ich odcieniami oraz blaskach i cieniach aktorstwa. Debiut godny uwagi. Zapraszam na spektakl! A Autorce dziękuję za nawiązanie do bajek Disneya.
⭐8/10⭐



to pełna emocji, wzruszeń, życiowej prawdy i nadziei powieść o stracie, rozczarowaniu, przebaczeniu, powrotach, walce o prawdziwą miłość. Wygra rozum a może serce? Sprawdźcie koniecznie! Cała dylogia zasługuje na czytelnicze utulenie i pokochanie całym sercem. Ja będę polecać każdemu.
⭐10/10⭐



"Siostra nazisty" to prawdziwa, przejmująca powieść o pięknej, a jednocześnie trudnej i zakazanej miłości w obliczu okrucieństwa wojny. Czy to uczucie ma szansę przetrwać? Warto sprawdzić! Emocji i głębokich refleksji nie zabraknie.
⭐7/10⭐


Zaczytanego października! 📚 


7 komentarzy:

  1. Same ciekawe lektury Ci się udało przeczytać kochana. Ja również we wrześniu czytałam "Rodzinne strony" i "Tylko jedną chwilę". Świetne książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję owocnego miesiąca ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że miesiąc się udał. Dużo pozycji za Tobą. Życzę udanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po wysokich ocenach książek widzę, że czytelniczy wrzesień udany :) Oby październik też był taki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam 11 książek, więc nawet nieźle ;) z Twojego stosu przeczytałam "Rodzinne strony" i bardzo mi się podobało. Mam ochotę na Cieluch.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale, dwie książki zapisałam do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)