środa, 1 września 2021

Sierpień - podsumowanie

 Hej hej! 😊 I sierpień za nami. Jak ja się cieszę, że idzie moja ulubiona pora roku jesień 😍🍃🍂🍁 Tradycyjnie mam dla Was podsumowanie. W minionym miesiącu udało mi się przeczytać 22 książki. A jak było u Was? Czytaliście któryś z tych tytułów? Dajcie znać w komentarzu 😉 Podobne podsumowanie znajdziecie również na IG sza_teraz_czytam





"Teraz twój ruch" to powieść o odkrywaniu własnych pragnień i oczekiwań względem siebie, szukaniu celu w życiu oraz dojrzewaniu do zmian. Ja chętnie zamieniłabym się miejscami z Fi i stanęła u boku Ethana. 
⭐8/10⭐



"Czułe podróże" to powieść nie pozbawiona życiowej prawdy i emocji. Lektura idealna na letni czas, która doda Wam otuchy i nadziei na znalezienie tego, czego najbardziej pragniecie, za czym tęsknicie. Z mojej strony polecam! To co, oddacie się wakacyjnym podróżom?
⭐9/10⭐



"To, co ukryte" to ciepła, subtelna, nieco bolesna, trafiająca prosto w serce historia dwójki ludzi, których dzieli niemalże wszystko, a łączy pasja do muzyki. To powieść udowadniająca, że nie można zmienić przeszłości, ale przyszłość owszem. Polecam Wam sprawdzić co tu może być ukryte...
⭐9/10⭐



"Dotyk" to życiowa, szczera, pełna emocji powieść o kobiecie po przejściach i mężczyźnie z tajemnicami. To książka o kłamstwach, pozorach, intrygach, ryzykownych decyzjach, zaufaniu, odpowiedzialności za drugą osobę. A wszystko ubrane w odpowiednią dozę fascynacji, namiętności, pragnień, czułości i tytułowego dotyku, od którego wszystko się zaczyna... Ja dałam się porwać przygodzie wraz z Majką i Michałem. Teraz czas na Was!
⭐9/10⭐



"Grande finale" to intrygujący, trzymający w napięciu kryminał retro dla każdego, kto lubi zaczytywać się w niewyjaśnionych historiach i rozwiązywać zagadki na miarę początku XX wieku. Macie ochotę sprawdzić, czy przedwojenny Wrocław Was zachwyci?
⭐8/10⭐



"Serce Julii" to bijąca ciepłem powieść, która skradnie serce każdego miłośnika natury. To historia o miłości, przyjaźni, zaufaniu, podążaniu własną drogą, trudnych decyzjach, a przede wszystkim o wielkiej pasji. Z mojej strony polecam!
⭐8/10⭐



Ta lektura jest przerażająca. Jest klimat niepokoju, jest dreszczyk i ogromne emocje. Nie odłożysz tej książki, dopóki nie złapie cię "Łowca" lub ty jego! A może wcale nie będziesz chciał go złapać...? Polecam, naprawdę mocna rzecz!
⭐9/10⭐



"Boski kurort" rozpala zmysły, budzi ukryte pragnienia i fantazje. To książka o potrzebie kochania, bycia ważną, przyjaźni, utraconym zaufaniu. To jak, odważycie się zajrzeć do boskiego kurortu w gorących Włoszech?
⭐8/10⭐



"Piękne blizny" to powieść z morałem jak w prawdziwej bajce. Udowadnia, że nie szata zdobi człowieka, a jego wnętrze. Ja Brett'a pokochałam. Teraz czas na Was!
⭐9/10⭐



"Dziewczyna z wiatrem we włosach" to lekka, wakacyjna, ciepła, z nutą humoru powieść, jednakże nie pozbawiona poważniejszych tematów. Przypomina, by ze sobą rozmawiać, pochopnie  nie osądzać, czasem odrzucić dumę, a wpuścić w swoją codzienność odrobinę spontaniczności i jasnych stron życia. Ja pozwoliłam, by wiatr przemknął przez moje włosy... Teraz czas na Was! 
⭐8/10⭐



"Czerwono mi" jak przystało na dobrą komedię kryminalną bawi, śmieszy, intryguje, zaskakuje. Pokazuje do czego zdolny jest posunąć się człowiek, by zdobyć rozgłos i fortunę. Z mojej strony polecam!
⭐8/10⭐



"Niebezpieczny facet" to pełna emocji powieść o miłości, przyjaźni, lojalności, niebezpieczeństwie, trudnych relacjach rodzinnych. Przypomina, że o związek muszą walczyć obie strony jednakowo, inaczej nic z tego nie będzie. Kto ma ochotę poznać niebezpiecznego faceta i jego... kociątko? 
⭐9/10⭐



"Czas wyborów" to pełna mądrości i emocji powieść obyczajowa o sile rodziny, więzach rodzinnych, tajemnicach z przeszłości, potrzebie miłości, trudnych wyborach i życiowych zmianach. Chętnie ponownie zajrzę do bieszczadzkiego pensjonatu, a Wy?
⭐9/10⭐



"Nie ten czas" to mroczna, brutalna, szokująca, trzymająca w napięciu powieść, która zabierze Was do świata człowieka krzywdzącego, ale i skrzywdzonego. To książka przepełniona bólem, smutkiem, walką ze sobą i swoimi uczuciami oraz zemstą silniejszą niż wszystko inne. Odważycie się poznać diabła z piekła rodem? Zapewniam, że ta lektura wywołuje czytelnicze obrażenia! 
⭐10/10⭐



"Niedoskonały" to bajka w wydaniu dla dorosłych. To powieść o poświęceniu, wycofaniu, sile przyjaźni i miłości, pokazująca jak ważne jest zrozumienie i troska. Przypomina, by nikogo nie oceniać i nie skreślać tylko poprzez pryzmat jego przeszłości. To co, kto gotów, by powrócić do Martagonu i sprawdzić czy wygląd jest ważniejszy od charakteru człowieka?
⭐9/10⭐



"Oczy mam tutaj" to lektura, którą z pewnością poleciłabym każdej dojrzewającej nastolatce. To książka, która zwłaszcza w dzisiejszych czasach jest bardzo potrzebna. Uświadamia, że to jak wyglądamy nie definiuje nas jacy jesteśmy w środku. Greer pragnie, by postrzegano ją taką, jaką jest. Ale czy sama zaakceptuje siebie? Czy jest to możliwe? Sprawdźcie!
⭐7/10⭐



"Wbrew wszystkiemu" to realna, z życiowymi problemami powieść o relacjach międzyludzkich, różnych obliczach miłości, rodzinie. Polecam! Ja jestem oczarowana tą historią!
⭐9/10⭐



"Tajemnice ogrodu Foksal" to porywający romans historyczny dla młodzieży. Czytaliście coś takiego? Jeśli nie, to zapraszam Was do wyższych sfer. Tylko się nie opierajcie. Zabawa gwarantowana! A ten ogród jest nie tylko tajemniczy, ale i magiczny...
⭐8/10⭐



"Kłamstwa od serca" to poruszająca, dojrzała powieść udowadniająca, że prawdziwa, bezwarunkowa miłość potrafi wybaczyć wszystko. To książka o potrzebie akceptacji i wsparcia ze strony rodziny, szczerej przyjaźni, kruchości życia. Polecam!
⭐8/10⭐



"Wolff" to pełna emocji powieść uświadamiająca, że wygląd fizyczny to nie wszystko. To książka próbująca przekonać nas, że przeznaczenie istnieje. I wreszcie to lektura z ważnym społecznym przesłaniem, by nie traktować chorej osoby jak kogoś gorszego, a tym bardziej stawiać przed nią ograniczeń, nie pozwalając realizować marzeń. Jestem pewna, że i Wy będziecie wzdychały do Olka. To co, gotowi, by poznać Wilka? 
⭐10/10⭐
Patronat medialny 



"Gra Luizy" to intrygująca i emocjonująca historia młodej kobiety ze stwierdzoną psychopatią. To obraz damsko-męskiej walki o miłość i władzę. To trzymający w napięciu thriller z ciekawie poprowadzoną intrygą. Do czego będzie w stanie się posunąć Luiza, by osiągnąć swoje cele? Zachęcam Was do przeczytania lub do wysłuchania sześcioodcinkowego serialu audio.
⭐8/10⭐



"Dziedzictwo zbrodni" to historia o pragnienu zemsty, chęci poznania prawdy, samotności, o tym jak trudno przebaczyć i zapomnieć. To książka, która zabierze Was do mrocznego świata płatnych zabójców, do miejsca, gdzie sprawiedliwość wymierza się osobiście. Mnie autor ponownie poprzestawiał w głowie. Jesteście na to gotowi? 
⭐9/10⭐



Zaczytanego września! 📚


15 komentarzy:

  1. Gratuluję w wyniku czytelniczego. Książka Dotyk trafiła do mnie, jako wygrana w jednym z konkursów książkowych, więc wkrótce będę ją czytała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tylko "Czułe podróże" i "Serce Julii". Kilka z tego stosu w marzeniach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że w sierpniu przeważały u ciebie dobre książki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wynik! Ja miałam czas na pochłonięcie tylko 11 książek. Nic z twojego stosiku nie przeczytałam jeszcze, ale 5 tytułów mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć tylko, nie tylko. 11 książek to świetny wynik 😃

      Usuń
  5. Ja nie cierpię jesieni, gdyż zawsze wprowadza mnie w melancholijny stan.
    Gratuluję pięknego wyniku czytelniczego. U mnie pod tym kątem gorzej niż źle, gdyż dopadł mnie kryzys czytelniczy i jak na razie nie widać poprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🤗 Ja złapałam lekką zadyszkę w ostatnich dniach po intensywnym lecie. Ale już mija 😉

      Usuń
  6. Ile książek! Ja niestety miałam bardzo zajęty miesiąc i nie udało mi sie dużo przeczytać. Przeczytałam jednak "Pieśń o Achillesie", która naprawdę mnie wzruszyła. Jednak dla mnie książką miesiąca jest "Battle Royale", naprawdę polecam każdemu, kto lubi mocniejsze książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacny stos. Z tych książek przeczytałam "Dziedzictwo zbrodni", ale nie przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wynik! Dla mnie niestety nieosiągalny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie tak dawno też tak myślałam. Życie jest zaskakujące 😃

      Usuń
  9. Jestem pod wrażeniem! Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)