czwartek, 23 września 2021

Serce na zakręcie - K.A. Figaro [Przedpremierowo]


Tytuł: Serce na zakręcie 
Cykl: Rozdroża (tom 2)
Autor: K.A. Figaro 
Wydawnictwo: Lipstick Books 
Ilość stron: 384
Ocena: 8/10

Małgorzata Piłat próbuje poskładać swoje życie osobiste. Widmo minionego romansu odciska niezatarte piętno. Pożądanie i namiętność gryzą się z życiem podporządkowanym jednej osobie. Jakiego wyboru dokona Małgorzata? Na szali jest dwóch mężczyzn, tak różnych od siebie jak ogień i woda. A może życie, które potrafi być nie przewidywalne, samo rzuci jej podpowiedź? Walka, jaką będzie musiała stoczyć, nie będzie lekka, przyniesie ból i wewnętrzne rozterki. Ale przecież nikt nie mówił, że będzie łatwo...

"Serce na zakręcie" jest kontynuacją perypetii Małgorzaty Piłat z "Serca na walizkach". Byłam bardzo ciekawa co jeszcze autorka wymyśli dla swojej bohaterki.

Sporo się wyjaśnia, ale i jeszcze więcej pojawia się nowych pytań. Książka kipi skrajnymi emocjami, uczuciami i rozterkami głównej bohaterki. Nie obędzie się bez bólu, cierpienia, żalu i łez. Małgorzata staje na rozstaju dróg. Czy będzie dalej tkwiła w nieszczęśliwym małżeństwie z Michałem czy może posłucha swojego serca i zdecyduje się na relację z Raulem, przy którym czuje się wreszcie kochana, akceptowana i bezpieczna?

"Czasem miłość bywa trudna i potrzeba dużo kompromisów, żeby związek się udał i mógł przetrwać. Często wymaga poświęceń. Niekiedy trzeba schować głęboko swoją dumę."

K.A. Figaro ponownie rzuca nas w wir nieprzewidywalnych wydarzeń oraz zaskakuje zakończeniem. Dokłada kłamstw, sekretów i trudnych wyborów z ich konsekwencjami. Oj łatwo to tu nie będzie...

Ugh, jak ten Michał mnie wkurzał! No dupek jeden! Skoncentowany wyłącznie na sobie. Jak można porównywać kobietę do sprzętu AGD? Nie okazywać krzty szacunku, gestów czułości, zrozumienia, nie zauważać jej potrzeb, marzeń i pragnień? Gdybym była na miejscu Gośki, chyba nie miałabym żadnych skrupułów, by zostawić go w diabły.

"Poczułam się jak śmieć. Jak bezużyteczny model, który zaczął szwankować i był do wymiany, ale właściciel tak bardzo go "kochał" czy nienawidził, że musiał go zużyć do końca. Bycie w tym związku zaczynało mnie upadlać, dusić, hamować, przytłaczać i poniżać. Czy naprawdę wcześniej nie widziałam, jaki jest Michał? Przecież on od zawsze mną dyrygował, narzucał wszystko i robił to w taki sposób, żeby mną manipulować i aby jego było zawsze na wierzchu. Miłość bywa naprawdę ślepa." 

"Serce na zakrecie" to gorąca, pełna namiętności, pokus i nadziei historia. Serce czy rozum? Czy Gosia zawalczy o szczęście? Co ostatecznie wybierze? I czy każdy zasługuje na drugą szansę? Ja już bym chciała to wiedzieć.



Recenzja powstała we współpracy z Wydawnictwem Lipstick Books
 
 

 

6 komentarzy:

  1. Raczej nie mój temat, ale chętnie przeczytałam Twoją recenzję. Może kiedyś się przekonam osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszej części i na razie nie zamierzam tego zmieniać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu literatura to nie moja bajka, zatem nie mam w planach sięgania po tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie dla mnie, jeden tom to jeszcze, ale jak więcej to odpadam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw spróbuje zapoznać się z pierwszym tomem tej serii, a potem się zobaczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba nie jest to książka dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)