piątek, 1 grudnia 2023

Podsumowanie - listopad

 Hej hej! 🤗 Listopad za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc kończę 12 przeczytanymi książkami. Jak widzicie połowa z nich to powieści zimowo-świateczne. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z poniższych tytułów? A może macie w planach? Dajcie znać w komentarzu 😃 Podobne podsumowanie znajdziecie także IG i fb.




"Leśne cuda" to pełna emocji, piękna, wzruszająca, otulająca ciepłem i miłością powieść w świątecznym klimacie. Choć i smutek oraz pewien rodzaj tragizmu jest wpisany w tę historię, i dzięki czemu jest realna, to nadzieja nigdy nie umiera. Tu dzieją się cuda. A Wy, dostrzegacie i doceniacie cuda codzienności?
⭐9/10⭐



"Magiczny czas" to wzruszający, bolesny, ale i napawający nadzieją obraz walki o siebie i lepsze życie swojego dziecka. To ukazanie kobiecej samotności, ale i ogromnej siły. Czy zadzieje się magia świątecznego czasu? Sprawdźcie!
⭐9/10⭐



"Ktoś mi bliski" to wzruszająca, zaskakująca i osnuta tajemnicą historia o tęsknotach, powrocie do przeszłości, samotności, nowych początkach i szansach, pasji. Czy uda się rozwiązać zagadkę medalionu ze szmaragdem? Sprawdźcie!
⭐9/10⭐



"Sekret Jaxa" to mieszanka romansu, nuty grozy i sporej dawki humoru. Sekrety nas oplatają, a emocje nie puszczają aż do finału! 
⭐9/10⭐



"Izabela i sześć zaginionych koron" to wielowątkowa, pasjonująca i klimatyczna powieść dla miłośników skomplikowanych zagadek, tajemnic, intryg, przygód i niespodziewanych zwrotów akcji. Mnie ta historia porwała! Kolejny raz pomysł i wykonanie znakomite! A ja poczułam się jak detektyw amator. Wszak Izabeli też można to przypisać.
⭐9/10⭐



"Proszę, pokochaj mnie, mamo!" to powieść, która rozrywa serca, nie pozwala szybko przejść do codziennych spraw. To książka budząca skrajne emocje, piękna, przejmująca, wzruszająca, nieodkładalna. Taka, jaka powinna być dobra literatura. 
⭐9/10⭐



"Richie" to pełen emocji romans mafijny o rodzinie, lojalności, zaufaniu, zemście oraz grze na śmierć i życie. Ta część to czyste szaleństwo! Jeszcze nie było aż tak nieprzewidywalnie i pokrętnie. I najważniejsze pytanie: czy Richie ma serce? Sprawdźcie!
⭐10/10⭐




"Jak się pisze miłość" to otulająca ciepłem, zabawna powieść o miłości. Bawiłam się wyśmienicie, co i Wam również polecam! Książka dla każdej romansiary.
⭐9/10⭐



"Lovebirds" to powieść obfitująca w szereg nieoczywistych wyborów, zaskakujących wydarzeń oraz mnóstwo skrajnych emocji. Motyw różnicy wieku ujęty w inny sposób niż w dotychczas czytanych przeze mnie książkach. Poznajcie przeszkody i determinację bohaterów, by być razem. Przekonajcie się, jak silna potrafi być miłość. Jeśli szukacie nietuzinkowej lektury - trafiliście pod dobry adres.
⭐9/10⭐



"Nic o mnie nie wiesz" to powieść otwierająca oczy  na wiele ważnych kwestii. To książka relacjach międzyludzkich, o przyjaźni, uczuciach, miłości, walce z demonami przeszłości, pragnieniach i marzeniach, lęku przed kolejnym dniem, odkrywaniu siebie oraz sile, jaką trzeba w sobie znaleźć, by żyć. Oczywiście polecam!
⭐9/10⭐



"Światełko w oknie" to pełna emocji, utrzymana w zimowo-świątecznym klimacie powieść o ludziach, nowych początkach, determinacji, sile przyjaźni, miłości i rodziny oraz budującej nadziei. Mam nadzieję, że i Wy podczas czytania będziecie słyszeć echa "Kolędy dla Nieobecnych". Czy na każdego z nas czeka gdzieś światełko w oknie?  Sprawdźcie!
⭐9/10⭐



"Cicha noc" to delikatna, ale i przesiąknięta emocjami powieść, która zmusza do chwili zatrzymania i zastanowienia się, czy i nam tak, jak jej bohaterom nie potrzeba zmian. To książka wskazująca, jakimi wartościami warto kierować się w życiu oraz że nic nie dzieje się bez powodu. Pozwólcie otulić się ciepłym bożonarodzeniowym klimatem powieści. 
⭐8/10⭐


Zaczytanego grudnia! 📚



8 komentarzy:

  1. Czytałam mój cudowny patronat medialny " Proszę, pokochaj mnie, mamo!". Kilka z pozostałych tytułów również mam w planach przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na liczniku 9 książek.
    Pozdrawiam i również życzę zaczytanego grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik. Gratuluję. Ja świąteczne książki zaczynam czytać w grudniu, także dopiero przede mną istna uczta czytelnicza w świątecznym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Izabela i sześć zaginionych koron" to książka, którą mam na oku. Muszę sięgnąć po ten tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)