niedziela, 31 grudnia 2023

Podsumowanie - grudzień

 Hej hej! 🤗 Grudzień, jak i 2023 rok za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc kończę 9 przeczytanymi książkami. Nieco mniej niż w poprzednich miesiąach, ale jestem zadowolona. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z poniższych tytułów? A może macie w planach? Dajcie znać w komentarzu 😃 Podobne podsumowanie znajdziecie także na IG i fb.






"Zagubiony w tobie" to skrzący emocjami romans o tym, że miłość nie pyta nas o pozwolenie, biorąc nasze serce w posiadanie. To książka o tajemnicach, nauce ponownego zaufania, o tym, że warto być cierpliwym. Polecam!
⭐9/10⭐



"Za głosem nienawiści" to powieść pozbawiona lukru i tych wszystkich serduszek. Za to z odrobiną soli i pieprzu, co nadaje jej realności. To pełna emocji powieść o walce o szczęście, nauce ponownego zaufania, cierpliwości. Jaki smak ma prawdziwa miłość? Czy Luiza w końcu go zazna? 
⭐️9/10⭐️



"Przeszedłem po swoim trupie" to obraz nie tyle kulis, ile dna show-biznesu. Ale tego prawdziwego, a nie znanego nam z tv, Internetu czy kolorowych pism. To książka bezkompromisowa, mocna, dosadna, kontrowersyjna, z przekazem. Śmiałam się (choć ten śmiech był raczej gorzki), dziwiłam, wkurzałam, byłam zszokowana - dostałam cały wachlarz emocji.
⭐️7/10⭐️



"Babcie w sieci miłości" to zabawna, a wręcz zwariowana powieść o przyjaźni w późnym wieku. To historia o poświeceniu w imię miłości i szczęścia najbliższej osoby. Co wyniknie z poszukiwań kawalera dla wnuczki? Czy misja swatania się powiedzie? By się tego dowiedzieć, musicie przeczytać tę książkę. Ja bawiłam się przednio!
⭐️8/10⭐️



"Świąteczny tatuaż" to ciepły, a wręcz rozgrzewający romans świąteczny o zakazanym uczuciu, trudnych rodzinnych relacjach, tajemnicach, walce o siebie, pragnieniach i skrywanych marzeniach. Czy Amber i Colden posłuchają swoich serc? Sprawdźcie!
⭐️8/10⭐️



"Biegacz" to poruszający romans sportowy o miłości, poświęceniu, chorobie, namiętności, pasji, marzeniach, walce z przeciwnościami, wierze we własne możliwości i sile przyjaźni. To książka, która udowadnia, że nigdy nie można się poddawać. A miłość może być w tej walce naszym sprzymierzeńcem. Jakiego wyboru dokona Mateusz? Będzie to życie, zdrowie, kariera, a może miłość? Sprawdźcie!
⭐️9/10⭐️



"Rozgrywający" to wzruszający, intrygujący i lekki romans ze sportem w tle o determinacji i sile w walce o marzenia, pasji, miłości, strachu przed zmianami oraz próbie zrozumienia tego, co w życiu najważniejsze. Jeśli jesteście ciekawi, ile jest w stanie poświęcić człowiek dla swoich marzeń - sięgnijcie po ten tytuł. Życiowa, szczera, bez lukru. Polecam!
⭐️9/10⭐️



"Skrzydłowy" to powieść, która udowadnia, że wygląd to nie wszystko. Ważne jest to, co mamy w sercu. To książka o konflikcie rodzinnym, nierównościach etnicznych, poświęceniu, męskiej przyjaźni i rozgrywce nie tyle na boisku, ile między bohaterami. Polecam Wam całą serię Skrzydłowych. Poznajcie łaczacą ich niesamowitą więź.
⭐️9/10⭐️



"Gdyby dzisiaj było wczoraj" to poruszająca książka o braku szczerej rozmowy w małżeństwie, pogubieniu, pragnieniu akceptacji, trudnych wyborach, odkrywaniu siebie na nowo, odwadze, sile. Czy warto zaryzykować, stawiając na szali bezpieczną przystań w małżeństwie, czy szaloną, nie wiem czy miłość, ale pożądanie? A czy zdrada zawsze jest tylko zdradą? A może da się ją jakoś wytłumaczyć? Sprawdźcie!
⭐️9/10⭐️


Zaczytanego stycznia i 2024 roku! 📚
Wszystkiego najlepszego ❤️


10 komentarzy:

  1. Cieszę się, że moja powieść towarzyszyła Pani w grudniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i polecam "Za głosem nienawiści". Kochana Tobie również życzę wspaniałego, po prostu wymarzonego roku 2024🙂🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tylko 4 książki, ale z Twoich mam ochotę przeczytać o babciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę "Gdyby dzisiaj było wczoraj" mam w planach. :) Wszystkiego dobrego w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤️ I również wszystkiego dobrego w Nowym Roku 🤗

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)