czwartek, 4 kwietnia 2019

Wiele powodów, by wrócić [Zapowiedź]



Już 17 kwietnia 2019 r. premierę będzie miała kontynuacja "Najlepszego powodu, by żyć" zatytułowana "Wiele powodów, by wrócić" Augusty Docher wydanej nakładem Wydawnictwa OMGBooks.

💟💟💟


Czy pierwszą miłość można przeżyć drugi raz?
Marcel po wypadku nie odzyskuje przytomności. 

Dominika jest zdruzgotana – zamiast układać sobie życie z ukochanym, spędza długie godziny w szpitalu, czuwając przy jego łóżku. Heroicznie walczy o każdy oddech Marcela i nie traci nadziei, że ten pewnego dnia do niej wróci. Chwila, w której chłopak budzi się ze śpiączki, jest jedną z najszczęśliwszych w jej życiu. 

Radość błyskawicznie zamienia się w rozpacz, gdy Dominika odkrywa, że Marcel nie pamięta ostatnich dwóch lat. 

Czy łączące ich niegdyś uczucie okaże się silniejsze od zapomnienia?
Czy ktoś, kto odszedł tak daleko, znajdzie powód, by wrócić?








Tu przeczytacie o Najlepszy powód, by żyć



Skusicie się na ten tytuł? 😊





8 komentarzy:

  1. Chciałbym, aby ta książka trafiła w moje ręce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ta z pierwszego tomu podobała mi bardzo, ale ta jest jeszcze ładniejsza 😊

      Usuń
  3. Koniecznie będę musiała przeczytać :D Myślę, że mi się spodoba :D
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Najpierw musiałabym się zapoznać z pierwszym tomem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)