wtorek, 1 grudnia 2020

Listopad - podsumowanie

 Hej Hej! 😊 Pora na podsumowanie listopada. Chyba wpadłam w stały rytm, bo w minionym miesiącu udało mi się ponownie przeczytać 15 książek. A jak było u Was? Dajcie znać w komentarzu 😉
 
 

"Czułe spotkania" okazały się dla mnie bardzo udanym spotkaniem. To doskonały wybór dla wielbicieli krótkiej formy literackiej. Całość tchnie nadzieją na znalezienie tego, czego najbardziej pragniemy. Wystarczy tylko dać sobie szansę. Tylko tyle, albo aż tyle. Z mojej strony polecam! 



"Pragnienia" to ciepła, wzruszająca opowieść o miłości, fascynacji i tytułowych pragnieniach, o które trzeba walczyć. To książka o trudach dnia codziennego, bólu, cierpieniu, radości i szczęściu, poświęceniu, stratach i zyskach, poszukiwaniu siebie i własnej drogi. Czeka na Was prawdziwy kalejdoskop uczuć i emocji.


 
"Dwa dni w Paryżu" to słodko-gorzki zbiór opowiadań przypominający najważniejsze wartości w życiu człowieka. To historie o trudnych wyborach, szukaniu własnej drogi i odwadze ku zmianom. To książka uświadamiająca, byśmy kierowali się tym, co sami myślimy, a nie inni. To również lektura udowadniająca, że każdy z nas zasługuje na miłość bez wyjątku. To antologia przynosząca ukojenie, idealna na ten trudny czas. 
 
 
 
"Zapomniana piosenka" to smutna i emocjonalna powieść, która oplata czytelnika świątecznym klimatem. To książka o tęsknocie, samotności, nadziei, męskiej przyjaźni międzypokoleniowej, życzliwości, bezinteresownej pomocy, niezbadanych ścieżkach ludzkiego losu. Spłakałam się jak nigdy. I niech to będzie ode mnie najlepszą rekomendacją!



"I przemówiły ludzkim głosem" to ciepłe, wzruszające, dające nadzieję opowiadania udowadniające, że w życiu wszystko jest możliwe. To książka o ludziach samotnych, zagubionych, stojącymi w obliczu trudnych relacjami z najbliższymi. Jednak jak się okazuje, dla każdego z nich jest jeszcze nadzieja. Czy z niej skorzystają? I czy tytułowe zwierzęta rzeczywiście przemówiły ludzkim głosem? Sprawdźcie!


 
 "Kłamstewka" to owiana sekretami i tajemnicami powieść udowadniająca, że najgorsza prawda zawsze wygra z kłamstwem. To książka otwierająca oczy na to, kim tak naprawdę są nasi bliscy i znajomi. Pokazuje, że warto walczyć o siebie i swoje marzenia. A Ty, co skrywasz?
 
 

"Odcienie życia" to porywająca, intrygująca, pełna emocji, a przede wszystkim skłaniająca do refleksji powieść o rodzinnych tajemnicach i dążeniu do prawdy. To historia, która pokazuje, jak wielką wagę mają decyzje, jakie podejmujemy i jakie pociągają za sobą konsekwencje. Jak jeden błąd ma wpływ nie tylko na nasze życie, ale i otaczających nas ludzi. Serdecznie polecam!



W tym trudnym czasie taka książka jak "Stara zbrodnia nie rdzewieje" jest nam wszystkim bardzo potrzebna. Jak zwykle prawdziwy galimatias barwnych postaci i wydarzeń w wykonaniu Iwony Banach. Czy da się ucywilizować zdeprawowaną papugę Pindę nadlatującą jak bombowiec? Sprawdźcie koniecznie!



"W paszczy lwa" to kipiący namiętnością romans historyczny, który udowadnia, że zawsze warto podążać za marzeniami i wolnością. Polowanie odbywać może się nie tylko na zwierzynę, ale i na siebie nawzajem. Kto tu na kogo będzie polował? Ciekawi? Jesteście gotowi, by poznać lwa salonowego? W takim razie gorąco zapraszam Was do lektury! Na pewno nie będziecie rozczarowani.


 
"Kazik" to powieść łącząca w sobie elementy obyczaju, sensacji i romansu - czyli to, co w książkach lubię najbardziej. To ciepła, zabawna i pełna emocji książka o toksycznych relacjach rodzinnych, braku zaufania, próbie samobójczej, mobbingu, strachu, odwadze, przyjaźni i miłości, która przydarza się, kiedy tego najmniej się spodziewamy. Gotowi, by poznać Kazika, jego paczkę przyjaciół ze Speed-Koop Motocross i... Usterkę? Czy można pokochać faceta z kozłem na plecach? Sprawdźcie!
 
 
   
 
"Moc truchleje. Opowieści wigilijne 1939-1945" to wyjątkowa książka o Bożym Narodzeniu, przemijaniu, stracie, tradycji. To pozycja dla tych, których interesują reportaże, II wojna światowa i relacje świadków historii. Każdy z nas podczas Wigilii odczuwa pewien rodzaj pustki, kogoś mu brakuje, za kimś tęskni. Ta lektura skłania do refleksji, kruszy serce i dodaje otuchy. Nie zastanawiajcie się ani chwili - czytajcie! 

 

"Niegrzeczny manager" to zabawna, wzruszająca powieść o tym, że każdy z nas potrzebuje drugiej osoby obok. By ktoś nas kochał i byśmy też kochali. Czy Sophie rozgrzeje zimne serce Gabriela? Jedno jest pewne - książka kipi emocjami! A i niegrzeczne momenty również się znajdą...



"Gorąca gwiazdka" to kipiąca gorącymi emocjami antologia, która przeniesie Was w skrywany świat doznań i wyznań. Z mojej strony polecam! 



"Niegrzeczne święta" to gorąca i zdecydowanie niegrzeczna antologia udowadniająca, że każdy z nas potrzebuje drugiej osoby, że pragnie kochać i być kochanym. Samotność, tęsknota, popełnione błędy, szansa zmiany - zajrzyjcie do bohaterów książki i sprawdźcie, jak sobie z tym wszystkim poradzą. A zapewniam, że będzie się działo!



"Piekło Hulka" to pełna emocji powieść o destrukcyjnym pragnieniu zemsty. Ta książka kusi intrygami, tajemnicami, twardymi regułami gry, dominacją i miłością, która musi się odnaleźć. Dołączycie do facetów z klubu motocyklowego i ich... utrapień? 






Zaczytanego grudnia! 📚🤗


13 komentarzy:

  1. Piękny wynik:) ja zdołalam przeczytać tylko 9.Może w grudniu będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik! Ja mam ta zabiegany listopad nie przeczytałam żadnej ksiażki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może grudzień okaże się dla Ciebie bardziej łaskawszy 😉

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluję nader zacnego wyniku czytelniczego Również w listopadzie czytałam W paszczy lwa i bardzo mi się ta książka podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne książki udało Ci się przeczytać, ja w tym miesiącu przeczytałam tylko pięć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięć to całkiem dużo. Ważne, że czytałaś 😊

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku. Jeszcze nie wiem ile przeczytałam w listopadzie. To był wyczerpujący miesiąc i książki spadły na dalszy plan. Nawet nie uzupełniałam notesu z przeczytanymi książkami.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🤗 Trzymam kciuki, aby grudzień był u Ciebie spokojniejszy i żebyś znalazła czas na książki.

      Usuń
  6. Imponujący wynik. Gratuluję i oby tak dalej. U mnie zaś słabiutko, aby 2 książki w listopadzie. Ale może grudzień będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 🤗 Mam nadzieję, że ten czytelniczy zastój u ciebie jak najszybciej się skończy.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)