poniedziałek, 28 grudnia 2020

ZAPOWIEDŹ: "Ta sama rzeka" Edyta Świętek

 

Już 13 stycznia na półki trafi książka "Ta sama rzeka" Edyty Świętek wydana pod skrzydłami Wydawnictwa Pascal.


OPIS WYDAWCY 👇

Czy można wejść dwa razy do Tej samej rzeki? Nowa powieść Edyty Świętek!

Małgorzata odlicza dni do momentu, kiedy będzie mogła opuścić męża. Jej związek, choć na pozór idealny, przepełniony jest strachem i przemocą, a małżeńskie więzy podtrzymuje tylko troska o niepełnoletniego syna.

Całkowicie uzależniona od męża, jedynie w pracy czuje się spełniona i potrzebna. Gdy do biura zostaje przyjęty nowy pracownik, Małgosi szybciej bije serce. Ma wrażenie, jakby znała Darka od zawsze. Dwójka szybko znajduje wspólny język i nawiązuje bliższą znajomość. Łączy ich wiele, a najbardziej: nieszczęśliwa miłość. Ona ma męża tyrana, on – chorą żonę, której nie kocha.

Oboje wiedzą, że razem mieliby szansę na upragnione szczęście, jednak kierując się dobrem swoich rodzin, postanawiają zakończyć relację zanim będzie za późno…

Czy uda im się zapomnieć o łączącym ich uczuciu? W jaki sposób maskuje się przemoc domowa? Czy małżeństwo bez miłości jest odpowiedzialną decyzją? Czy geny wpływają na nasze relacje?

Opowieść, która wbrew wszystkiemu daje nadzieję.


📚 Książka dostępna w przedsprzedaży m.in. na 👉 Empik


Skusicie się na tę książkę? 😃



5 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tą zapowiedzią. Będę na nią czekała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intryguje mnie ta książka i mam nadzieję, że uda mi się poznać ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas pokaże czy po nią sięgnę. Już kilka książek z 2021 roku mnie zaciekawiło.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem , czy przeczytam, ale dobrze wiedzieć o jej premierze, bo trzeba będzie do biblioteki kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie, że się skuszę. Może nie od razu, ale na pewno...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)