niedziela, 29 listopada 2020

Piekło Hulka - Agnieszka Siepielska

 

Tytuł: Piekło Hulka 
Cykl: Sinners & Reapers (tom 2)
Autor: Agnieszka Siepielska 
Wydawnictwo: NieZwykłe
Ilość stron: 279
Ocena: 9/10

Jay podczas pobytu w domu rodzinnym spotyka Chloe – dziewczynę, którą znał od dziecka. Patrzy na nią jak oniemiały, ponieważ nigdy by się nie spodziewał, że podlotek zmieni się w taką piękność.

I co gorsza – chyba się zakochał.

Wszystko układa się idealnie. Kiedy Chloe zachodzi w ciążę, Jay postanawia kupić pierścionek zaręczynowy i się oświadczyć. Jednak to, co stanie się później, będzie przyczyną jego cierpienia przez kilka długich lat. Chloe zrani go najboleśniej jak to tylko możliwe.

Kiedy po latach widzi ją w klubie, nie może uwierzyć w to, jakie ma szczęście. W końcu będzie mógł się zemścić. Chloe zapłaci za to, co zrobiła! Zgotowała mu piekło, a teraz sama pozna jego smak.

"Kocham go na tyle, że jestem w stanie do końca życia nosić ten ciężar za nas oboje. Wolę, żeby nienawidził mnie."

"Piekło Hulka" to drugi tom cyklu Sinners & Reapers, w którym autorka ponownie zabiera nas w świat motocyklowego klubu i, w moim odczuciu świetnie jej to wychodzi.

Ta książka idealnie pokazuje, jak sprawdza się znane porzekadło, że od miłości do nienawiści jeden krok. To cienka linia, którą łatwo przekroczyć krzywdząc drugą osobę. Żal, nienawiść i chęć zemsty muszą toczyć ze sobą walkę o nadal tlące się gdzieś w środku uczucie i miłość. Czy bohaterem uda się dojść z tym wszystkim do ładu, naprawić błędy z przeszłości i wybaczyć? Tego nie zdradzę, musicie sami sprawdzić.

"Człowiek, o którym kiedyś mogłam powiedzieć, że jest moim przyjacielem, uważa mnie teraz za największą zarazę tego świata."

Tym, co mnie najbardziej zaskoczyło w tej książce, to to, iż tym zranionym był męski bohater (bo zazwyczaj mamy odwrotną sytuację). Przepadłam w tej historii na kilka chwil. Tylko kilka, gdyż książka zbyt szybko się skończyła, a chciałabym pozostać z jej bohaterami jeszcze dłużej. Poczułam ich miłość, pasję, pożądanie, strach, ból i łzy - cały kalejdoskop uczuć.

"Dlaczego ona nie cierpi z powodu tego, co zrobiła, kiedy ja cały czas płonę w piekle, które mi zgotowała?"

Tak jak Paxton z poprzedniej części, tak i Hulk to silny, pewny siebie samiec alfa. Ale czy, gdy na horyzoncie pojawi się Chloe... to opadnie cały ten pancerz, jaki wokół siebie zbudował? Ogólnie męscy bohaterowie to dominujący faceci, zaś kobiety to nie żadne mimozy. One również gotowe są do poświęceń, potrafią walczyć o to, na czym im zależy i okręcać sobie facetów wokół małego palca.

"Aby dojść do tego momentu, musieliśmy przejść przez piekło. Każde kłamstwo, oszustwo, zdrada. Każda łza, zadana rana powinny nas w rezultacie rozdzielić, złamać, lecz tak się nie stało. Jesteśmy teraz silniejsi niż kiedykolwiek."

Agnieszka Siepielska doskonale weszła w głowy bohaterów ukazując nam ich myśli, problemy, popełnione błędy, słabości, wątpliwości. Spotykamy również postaci z poprzedniego tomu i nie tylko sprawdzamy, co u nich słychać, ale oni odgrywają tu znaczącą rolę.

Autorka posiada lekkie pióro, potrafi odpowiednio wyważyć opisy, dołożyć sporą ilość humoru (mała Carly wymiata!), a przede wszystkim sprawić, że dzięki żywym, skrzącym dialogom jesteśmy jeszcze bliżej bohaterów.

"Piekło Hulka" to pełna emocji powieść o destrukcyjnym pragnieniu zemsty. Ta książka kusi intrygami, tajemnicami, twardymi regułami gry, dominacją i miłością, która musi się odnaleźć. Dołączycie do facetów z klubu motocyklowego i ich... utrapień? 




6 komentarzy:

  1. Lubię takie pełne emocji powieści:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygowałaś mnie i to bardzo. Muszę czym prędzej poznać tę serię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że może Ci się spodobać, bo to taki misz-masz gatunkowy 😀

      Usuń
  3. Dam się namówić na lekturę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, nie lubię tego typu klimatów, ale jestem ciekawa co ta kobieta zrobiła bohaterowi :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)