środa, 16 marca 2022

Okrutna obsesja - J.L. Beck & C. Hallman


 Tytuł: Okrutna obsesja 
Cykl: Obsesyjna namiętność (tom 1)
Autor: J.L. Beck & C. Hallman
Wydawnictwo: Lekkie
Ilość stron: 286
Ocena: 8/10

Ślubował ją chronić, kiedy byli jeszcze dziećmi. Najpierw przed potworami chowających się pod łóżkiem, a potem przed tymi, którzy wędrują po świecie w ludzkim ciele. Jego obsesja na punkcie Dove nie była normalna, przekraczała granice stawiane przez rozum. Zabił, zniszczył i zranił wszystkich, którzy zrobili jej jakakolwiek krzywdę. Był zarówno jej aniołem stróżem, jak i demonem czającym się w cieniu. Obserwował ją od lat, chcąc ją zdobyć, ale to wciąż nie był ten moment. Planował pozwolić jej żyć swoim życiem, obserwował z daleka. Aż pewnej nocy wszystko się zmieniło i był zmuszony ją porwać. Ona jego nie pamięta. Błaga, żeby ją wypuścił. Ale on nie może już tego zrobić. Prędzej umrze nim pozwoli jej prześlizgnąć się przez palce. 

"Okrutna obsesja" jest pierwszym tomem cyklu Obsesyjna namiętność duetu J.L. Beck i C. Hallman. Choć właściwie książka nie wyróżnia się niczym szczególnym pośród innych, to potrafi wciągnąć w wir wydarzeń. Motyw obsesji, porwania, znajomości sięgającej dzieciństwa, mafii - to wszystko w tego typu literaturze już było, ale mimo to mnie dostarczyło rozrywki na dobrym poziomie.

Relacja Dove i Zane'a wydaje się, iż nie należy do zdrowych. Można odnieść takie wrażenie przez niemal całą książkę, jednak poznając, kim tak naprawdę jest mężczyzna, zaczęłam mieć wątpliwości. A jeśli dołożyć do tego jego zaborczość i jednocześnie silną potrzebę troski i kontrolowanie się - robi się jeszcze ciekawiej... Autorki umiejętnie manipulowały moimi uczuciami i emocjami, iż w końcu poczułam do niego wielką sympatię. A to przecież morderca, prawda? To, w jaki sposób traktował Dove, jak starał  się zaspokoić jej wszystkie potrzeby, rozczulało mnie.

"Obserwowałem ją od lat, pragnąłem ją posiąść, a jednocześnie nie chciałem tego zrobić. Byłem jej aniołem stróżem i demonem, który czaił się w ciemnościach. Była moja, choć jeszcze o tym nie wiedziała. Nieważne, co zrobię, nieważne, ilu ludzi zabiję, ona zawsze będzie moja. Za bardzo zaprzedałem się diabłu, aby pozwolić jej odejść."

Historia w dużej mierze skoncentrowana jest na tytułowej obsesji miłości i posiadania oraz związanej z nią całkowitą kontrolą, cielesnością, niskimi potrzebami, instynktami i scenami erotycznymi. Całość kończy się w dramatyczny sposób, ale nic więcej nie mogę zdradzić. Nie wiem, co autorki zaplanowały dalej, ale już bym chciała to wiedzieć. Tyle pytań bez odpowiedzi...

"Nie jestem dla niego człowiekiem. Jestem obsesją, przedmiotem. Coś, co posiada i czego nie pozwoli nikomu dotknąć."

"Okrutna obsesja" to dark romans, który rozpala zmysły, mąci w głowie, łapie w macki obsesji i nie puszcza do finału. Czy Zane rzeczywiście jest takim potworem, za jakiego ma go Dove? Czy naprawdę ją kocha, a może to zwykły psychopata? Sprawdźcie!


Recenzja powstała we współpracy z Wydawnictwem Lekkie



5 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie :) Jestem ciekawa jak skończy się ta historia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa wydaje się ta książka ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy będę miała ochotę sięgnąć po tego typu książkę, wezmę ten tytuł pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna książka. Nie mogę się doczekać drugiego tomu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem raczej odpuszczę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)