wtorek, 6 października 2020

ZAPOWIEDŹ: "Jedenaste. Nie dotykaj" Laura Priestess


 
Już 13 października ukaże się przejmująca książka oparta na faktach, czyli "Jedenaste. Nie dotykaj. Moja historia przemocy" Laury Priestess. Powieść zostanie wydana pod skrzydłami Wydawnictwa Replika.


~~~

 

OPIS:
 
 Poruszająca książka o niełatwej tematyce, spisana na podstawie przeżyć i doświadczeń autorki, która zgodziła się wpuścić czytelnika do najbardziej intymnych zakamarków swojej duszy.

Autorka porusza trudny temat wpływu bicia, którego doświadczała w dzieciństwie, często w miejsca intymne, na jej późniejsze problemy z seksualnością. Dopiero kiedy dorosła, zrozumiała i uświadomiła sobie, że jako dziecko była „seksualnie dojrzałą kobietą uwięzioną w ciele małej dziewczynki”.


Laura Priestess to pseudonim. Autorka nie chce zdradzać swojej tożsamości, co nie znaczy, że jest osobą anonimową. Jest twoją matką, sąsiadką, koleżanką, córką… Może być każdą kobietą mijaną codziennie na ulicy. Jednak ani w jej oczach, ani w jej uśmiechu nie dostrzeżesz nawet cienia traum, które nosi głęboko w sobie.

„Napisałam tę książkę nie tylko dla innych, ale też dla samej siebie. Jednak te dwa cele ściśle łączą się ze sobą. Powinnam mówić, mówić bardzo głośno, tak żeby mój głos przebił się przez tłum. Po to, by ochronić inne osoby, by pomóc tym, które doznały tego samego zła i potrzebują wsparcia.”

 
 Do 25.10 książkę można nabyć 40% taniej i z możliwością podpisu autorki na stronie 👉 Wydawnictwa Replika
 

Sięgacie po literaturę faktu? Nie boicie się tak trudnych tematów?
 
 

5 komentarzy:

  1. Czasem unikam trudnych tematów, czasem biorę je na klatę.wszystko zależy od nastroju jaki mam aktualnie. Na razie nie mam ochoty na ciężkie klimaty, ale za jakis czas, czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tej książce. To z pewnością będzie nie łatwa powieść osadzona na autentycznych przeżyciach.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocna tematyka, mimo to chętnie poznam ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo czekam na tę premierę. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)