wtorek, 10 maja 2022

Sekretny kurort - K.A. Figaro & Alicja Skirgajłło [Przedpremierowo]

 

Tytuł: Sekretny kurort 
Cykl: Boski kurort (tom 2)
Autor: K.A. Figaro i Alicja Skirgajłło 
Wydawnictwo: Lipstick Books 
Ilość stron: 320
Ocena: 8/10

Enzo prowadzi we Włoszech ekskluzywny kurort, jego życie wydaje się spokojne i ułożone. Do czasu! Kaja wyjeżdża na wakacje z przyjaciółką, zmęczona pracą w Polsce zastanawia się nad nowym początkiem. Wszystko wskazuje na to, że namiętny romans, który wybucha między tą dwójką skończy się jak jedna z wielu miłosnych przygód. Okazuje się jednak, że uczucie przetrwa o wiele dłużej, tylko co zrobi Kaja, gdy Enzo pozna jej sekret? I czy mafia pokrzyżuje ich wspólne plany?

"Boski kurort" pozostawił mnie z zawieszonym i nieprzewidywalnym zakończeniem, pozwalając mi mieć nadzieję na rychłą kontynuację. Chciałam wiedzieć, jak rozwinie się lekko zarysowany pewien zagadkowy finałowy wątek. Moja ciekawość i cierpliwość została nagrodzona w "Sekretnym kurorcie".

Tak jak w pierwszym tomie, tak i tu kreacja bohaterów wyszła autorkom nadzwyczaj interesujaco. Poprzednio Enzo w zasadzie do samego finału był dla mnie w pewnym stopniu tajemnicą. Oczekiwałam więcej jego przemyśleń. I właśnie to otrzymałam. Kaja wiele zrozumiała, zmieniła się, natomiast Lilka w moich oczach w zasadzie straciła wszystko. Niżej upaść już nie mogła.

Fabuła kolejny raz obfitowała w wiele zaskoczeń. Naprawdę sporo się działo - w łóżku i poza nim. To ponownie jeden z najodważniejszych romansów, jakie dane mi było przeczytać. Pędzimy od jednej sceny miłosnej do kolejnej. Jest gorąco, namiętnie, bez zahamowań... tak śmiało, aż policzki płoną! Duet K.A. Figaro i Alicja Skirgajłło doskonale wie, w jakie słowa ubrać kobiecą i męską fizyczność. Nazewnictwo intymnych części ciała jest proste, bez niepotrzebnych udziwnień.

"Powinnam mu była się przyznać do wszystkiego i nie ukrywać prawdy. Może nie powinnam zwlekać? Im dłużej milczałam, skrywając tajemnice, tym coraz bardziej wpadałam we własne sidła."

Ale pod tym płaszczykiem cielesności autorki przemycają również ważny przekaz, że w życiu to nie wypchany portfel, kariera czy pożądanie najbardziej się liczy. Najważniejsze są szczere relacje, uczucia, szacunek, bliskość, troska o siebie.

"Kochałem ją z każdym dniem coraz mocniej, ale równocześnie ta miłość mnie przerażała, bo ilekroć pomyślałem, że mogłoby się jej coś stać, ogarniał mnie paniczny lęk."

To pełna niebezpieczeństwa, pikanterii, rozpalających zmysły doznań, budząca ukryte pragnienia i fantazje powieść. To książka o potrzebie kochania, bycia ważną, przyjaźni, lojalności, utraconym zaufaniu. To jak, odważycie się zajrzeć do "Sekretnego kurortu" w gorących Włoszech?




Recenzja powstała we współpracy z Wydawnictwem Lipstick Books 





3 komentarze:

  1. Myślę ,że wielu czytelników czeka na tę premierę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam pierwszego tomu, więc na razie nie mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Intryguje mnie ta seria i mam nadzieję, że znajdę wolniejszą chwilę, aby się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)