czwartek, 7 stycznia 2021

ZAPOWIEDŹ: "Złudne nadzieje" - Adriana Rak

 

Już 9 lutego premiera powieści "Złudne nadzieje" Adriany Rak wydanej pod skrzydłami Wydawnictwa WasPos.


OPIS 👇

To, że TY zapomnisz o swojej przeszłości, nie sprawi, że ONA zapomni o tobie...

Natalia jest młodą kobietą, która tkwi w toksycznym związku i codziennie przeżywa piekło. Nie mając nadziei na lepszą przyszłość, stara się pogodzić ze swoim losem. Z powodu bolesnych doświadczeń jest wycofana i nieufna, ale kiedy niespodziewanie nadchodzi pomoc, postanawia postawić wszystko na jedną kartę i wykorzystać szansę na ratunek. Wybawicielem dziewczyny okazuje się jej wielka miłość z lat młodości. Bezinteresowna pomoc mężczyzny całkowicie odmieni życie Natalii, ale czy na pewno będzie to zmiana na lepsze? Czy uda się zapomnieć przykre doświadczenia z przeszłości, czy jednak nie pozwolą się one cieszyć nową codziennością?

„Zupełnie nowe oblicze autorki, która sprowadzi was na złą stronę mocy i sprawi, że wasze serca będą bić w przyspieszonym tempie. Będzie mrocznie i namiętnie, a zakończenie wprawi was w osłupienie. Zdecydowanie polecam!" – Mia N.Blake, autorka książki (Nie)znajomy


A jeszcze do końca jutrzejszego dnia trwa przedsprzedaż na stronie Autorki. Można także zakupić pozostałe książki Adriany Rak.



Skusicie się na tę książkę? 😃


6 komentarzy:

  1. Mam przyjemność patronować tej książce i jestem z tego bardzo dumna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko czytam takie książki, nawet nie wiem czemu. Uwielbiam młodzieżówki, ale gdy ta książka wpadłaby w moje ręce przeczytałabym tę powieść.
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna okładka, myślę, że spodobałaby mi się ta książka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo już widziałam zapowiedzi tej książki. Teraz czekam na pierwsze recenzje.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)