sobota, 9 stycznia 2021

ZAPOWIEDŹ: "Klub pana G." - Maya Frost



Już 27 stycznia na półki trafi książka "Klub pana G." Maya Frost wydanej pod skrzydłami Wydawnictwa Lipstick Books.


OPIS WYDAWCY 👇

Milena jest znudzoną, zmęczoną i nieco zaniedbaną mężatką. Nie potrafi nic zmienić w swoim życiu, więc zmiana przychodzi do niej. Gabriel zaprasza ją do tajemniczego klubu, w którym wejście do każdej następnej komnaty oznacza przekroczenie kolejnej seksualnej granicy. Jak daleko posunie się Milena? I czy Gabriel na pewno jest gotowy na wszystko?


Skusicie się na tę książkę? 😃
 
 

7 komentarzy:

  1. Poczekam na pierwsze recenzje tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem... Poczekam jeszcze na pierwsze recenzje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Póki co zapowiada się ciekawie ;) Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, chyba nie sięgnę po nią, jednak nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sięgam po erotyki, ale muszę przyznać, że brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie skusiłam się na tę książkę i nie żałuję:) Nie sądziłam, że erotyki mogą mieć tak bardzo ciągającą fabułę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)