środa, 1 kwietnia 2020

PRZEDSPRZEDAŻ: Diabelski Hrabia - Melisa Bel



Premiera "Diabelskiego Hrabiego" Melisy Bel już 10 maja. A już dziś ruszyła PRZEDSPRZEDAŻ. Książkę będzie można kupić na stronie: www.melisa-bel.pl, na allegro czy FB

Czeka na Was obniżka - Główna 26%, przy pewnych warunkach 60% a nawet będzie można powalczyć, żeby dostać ją ZA DARMO. Szczegóły na stronie Autorki: https://www.melisa-bel.pl/


A tak pięknie pakowany będzie "Diabelski Hrabia"



Skusicie się na spotkanie z Diabelskim Hrabią? 😉


5 komentarzy:

  1. Opis książki brzmi interesująco. Jestem ciekawa Twojej recenzji Izo.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moje klimaty więc się nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że obie będziemy miały okazję poznać tę historię. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo ciekawa Twojej opinii, bo zwykle czytasz trochę inne książki 😉

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)