środa, 27 grudnia 2017

Zapowiedź: "Wszystkie pory uczuć. Zima" Magdalena Majcher



17 stycznia 2018 roku swoją premierę będzie miała powieść "Wszystkie pory uczuć. Zima" autorstwa Magdaleny Majcher znanej z takich powieści jak "Stan nie! błogosławiony", "Matka mojej córki" czy "Wszystkie pory uczuć. Jesień". 



Opis wydawcy:

Rodzinna tajemnica i skomplikowane siostrzane relacje.
Wciągająca opowieść na długie jesienne wieczory.


Róża całe życie poświęciła innym. Wychowankowie w domu dziecka i niepełnosprawna siostra zajmowali ją bez reszty. Teraz ma szansę odmienić swoje życie – wychodzi za mąż. Czy wreszcie będzie szczęśliwa? 

Nie daje jej spokoju pewna niewyjaśniona sprawa sprzed lat… Czy Róża znajdzie w sobie odwagę, by rozliczyć się z przeszłością? Czy złamie obietnicę złożoną przed laty?

 Cztery pory roku – cztery wciągające historie. Wszystkie pory uczuć Magdaleny Majcher to cykl powieści obyczajowych, podejmujących ważne życiowe tematy. Miłość i zdrada, trudne życiowe wybory, przeciwności losu i w końcu upragnione szczęście i spokój – z tym wszystkim spotkają się bohaterowie czterech powieści. A to wszystko w rytmie czterech pór roku.


Przedsprzedaż książki na stronie empik.com KLIK


Jesteście zainteresowani tym tytułem?






4 komentarze:

  1. A jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna książka w typie ojej, ojej, ojejku zmierzająca do szczęśliwego finału... relaks w czystej postaci - nie wymaga myślenia... https://a-k-k-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie po nią sięgnę! Chociaż najpierw muszę przeczytać tom 1!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekła mnie okładka, czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)