czwartek, 17 grudnia 2015

Zaryzykuję dla Ciebie - N. Coori


Zaryzykuję dla Ciebie
N. Coori

Wydawnictwo: Novae Res 
Liczba stron: 315
Ocena: 10/10 









Nota wydawcy:
Ona – piękna kobieta o zranionej duszy.
On – przystojny mężczyzna, który jest źródłem jej cierpienia. 
Czy miłość i namiętność okaże się silniejsza od bolesnych ran przeszłości? Kiedy krucha i zraniona Rose Jenkins wraca w rodzinne strony na ślub siostry, nie spodziewa się, że jej życie zostanie wywrócone do góry nogami. A wszystko za sprawą Taylora Harta – jej pierwszej wielkiej miłości z lat młodzieńczych. Okazuje się, że lata rozłąki ani trochę nie osłabiły łączącego ich uczucia. Jednak przeszłość Rose nie daje o sobie zapomnieć.


Moja opinia:

Nie jest to tylko i wyłącznie romans. Mamy tu przede wszystkim erotyk, ale i odrobinę powieści obyczajowej i kobiecego thrillera psychologicznego. Taką mieszankę gatunkową w książkach lubię najbardziej. 

Autorka poruszyła m. in. temat wykorzystywania seksualnego dzieci, trudne relacje z rodziną, stratę bardzo bliskiej osoby, z którymi poradziła sobie bardzo dobrze. Pojawia się również wątek kryminalny z rosyjską mafią w roli głównej. 

Autorka świetnie dawkuje napięcie, co chwila nas zaskakując. Tajemnica goni tajemnicę. Nie brak emocji i licznych pikantnych (naprawdę pikantnych!) scen łóżkowych. Jest żądza, namiętność, pragnienie bliskości, żal, niepokój i wewnętrzne rozterki bohaterów. 
"[…] nigdy nie lekceważmy czasu, jaki został nam ofiarowany, bo nie wiadomo, w której sekundzie życia wszystko wywróci się do góry nogami."

Debiut jak najbardziej udany, z ogromnym potencjałem. Zaryzykowałam i nie żałuję, czekam na więcej! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)