czwartek, 4 lutego 2021

ZAPOWIEDŹ: "Powrót na Zieloną 13" Agata Bizuk




Już 24 lutego na półki trafi powieść "Powrót na Zieloną 13" Agaty Bizuk wydanej pod skrzydłami Wydawnictwa Dragon.
 

OPIS WYDAWCY 👇 

Bohaterowie Zielonej 13 powracają – wraz ze swoimi radościami, troskami, nadziejami i szalonymi pomysłami. Mariolka zostaje sławną na całe miasto zaklinaczką dzieci. Aldona ze Szczepanem, ledwo zdążyli do siebie wrócić, stają przed jednym z największych życiowych wyzwań. Roman mozolnie odbudowuje relację z synem. Elwira stara się nakłonić Krzyśka do większego zaangażowania w opiekę nad czworaczkami. A Radeo? Czy on nie wyjechał przypadkiem do Tybetu?
Do tego wszystkiego w kamienicy na Zielonej pojawia się nowy lokator, a między sąsiadami ma wkrótce dojść do poważnego starcia – wojny o klucz do śmietnika…


📚 Książka dostępna w przedsprzedaży 👉 Empik


Powrócicie na Zieloną 13? 💚


5 komentarzy:

  1. Nie czytałam pierwszego tomu, więc nie mam gdzie powrócić ;).
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę nadrobić pierwszą część. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę dorwać obie części.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poczekam najpierw na recenzję na blogu :) Najpierw musiałam bym nadrobić pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, już kontynuacja, a ja jeszcze pierwszej części nie zdążyłam przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)