piątek, 6 grudnia 2019

4 urodziny bloga Sza! Teraz czytam



Dziś mijają 4 lata jak postanowiłam założyć bloga Sza! Teraz czytam i dzielić się swoimi wrażeniami z przeczytanych książek. 

W ostatnim roku miałam przyjemność objąć patronatem medialnym 12 wspaniałych powieści:
"Niedaleko pada trup od denata" Iwony Banach
"Pewnej zimy nad morzem" Iwony Banach 
"Brakujące ogniwo" Elizy M. Domagały
"Willa pod czarnym tulipanem" Danuty Korolewicz
"Zapach konwalii" Danuty Korolewicz
"Dom na sosnowym wzgórzu" Haliny Kowalczuk
"Sekret guwernantki" Marty Grzebuli
"Struny pragnień" Moniki Chodorowskiej
"Testament życia" Jagny Rolskiej
"1000 pierwszych szeptów" Anieli Wilk
"Wrócić do siebie" Zuzanny Marczyńskiej 
"Odzyskanie" Anny Robak-Reczek


Dziękuję wszystkim Wydawnictwom i Autorom za zaufanie i za to, że dzięki Wam świat jest znacznie barwniejszy. Za emocje, za bohaterów i historie, które niejednokrotnie zmusiły mnie do chwili zadumy, uśmiechu czy płaczu. Ostatni rok dał mi się mocno w kość, i gdyby nie książki... nie wiem jak bym go przetrwała 😊

Dziękuję również każdemu, kto tu zagląda, czyta i komentuje. Dziękuję Wam z całego serducha ❤ Mam nadzieję, że dalej będziecie dzielić ze mną pasję czytania.


Do zaczytania! 🤗 Iza



8 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci serdecznie kochana i życzę wielu kolejnych lat blogowania pełnych satysfakcji i sukcesów. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Życzę kolejnych udanych lat w blogosferze oraz wielu sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych udanych lat :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!Dalszych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)