sobota, 16 marca 2019

Nauczyciel tańca. Rewolta - Anna Dąbrowska [Zapowiedź]



Już 27 marca 2019 r. premierę będzie miała kontynuacja "Nauczyciela tańca" zatytułowana "Nauczyciel tańca. Rewolta" Anny Dąbrowskiej wydanej nakładem Wydawnictwa Lira.

~~~

Kaja i Dominik, bohaterowie znani czytelniczkom z pierwszej części powieści, nie wierzyli w bajki, lecz otrzymali od życia swój własny happy end. Jednak lata spędzone w małżeństwie pokazały bohaterom, że samo bycie razem nie wystarcza do szczęścia. Czasami trzeba wzniecić ogień miłości na nowo i zawalczyć o siebie. Ile jest w stanie wybaczyć miłość? Czy szczerość okaże się kluczem do szczęścia?


Tu przeczytacie o Nauczycielu tańca



Skusicie się na ten tytuł? 😊






6 komentarzy:

  1. Pierwsza część bardzo mi się podobała, więc tę również bardzo chcę przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jej ciekawa. Dziękuję za ciekawą recenzję.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaintrygowałaś mnie :) Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)