piątek, 29 września 2017

KONKURS PATRONACKI




KONKURS PATRONACKI 

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novae Res mam dla Was trzy egzemplarze książki "Nigdy nie poddam się! Udomowiona" Heleny Waszniewskiej. 

Co zrobić, by wziąć udział w konkursie i wygrać jeden z nich?

Zasady są proste, trzeba tylko napisać pod tym postem komentarz, w którym opisujecie, co sprawia, że nigdy nie poddajecie się lub nie tracicie woli walki. Może to być coś, co przydarzyło się Wam naprawdę, krótki wierszyk, rysunek lub zdjęcie Waszego autorstwa. Pełna dowolność interpretacji tematu. 

Konkurs trwa równolegle tu, jak i na fanpage`u bloga klik Z tym, że jeden uczestnik konkursu może opublikować tylko jeden komentarz w wybranym miejscu.

Konkurs trwa od 29 września do 08 października 2017 roku do godziny 23.59. Zgłoszenia po tej godzinie nie będą już brane pod uwagę przy wyłanianiu zwycięzców.

W ciągu 3 dni od zakończenia konkursu wybiorę trzy najciekawsze moim zdaniem odpowiedzi.

UWAGA !
Koszty wysyłki nagrody ponosi zwycięzca konkursu! 9,50 zł. Nie wysyłam nagród za granicę.

Biorąc udział w konkursie akceptujesz regulamin a także wyrażasz zgodę na publiczne udostępnienie imienia i nazwiska w poście z wynikami konkursu.


Powodzenia! :-)


4 komentarze:

  1. Ja może nie będę oryginalna za bardzo w odpowiedzi, bo zawsze jak brakuje mi sił lub wiary, że uda mi się zrobić, przypominam sobie po co to robię i przede wszystkim dla kogo? A mam dla kogo: a są nimi moje dwie córy, te dwie małe istotki jeszcze śpią smacznie, ale jak wstaną, to cały świat będzie się kręcił wokół nich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! :)
      Odezwij się do mnie w wiadomości prywatnej na fb lub na e-maila iza.81@o2.pl

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)