sobota, 1 lutego 2020

Styczeń - podsumowanie

Witajcie! Postanowiłam, że będę robiła podsumowania przeczytanych książek w danym miesiącu. Tak więc w styczniu udało mi się przeczytać 10 książek. Dajcie znać jak było u Was i czy czytaliście już którąś z poniższych. 😉


"Indygo" to smutna, gorzka, wstrząsająca, a przede wszystkim skłaniająca do refleksji powieść o konsekwencji złych wyborów, chęci zemsty, zaślepiającym ego, winie, wyrzutach sumienia. Czy Brayanowi uda się zrealizować swój wyniszczający plan? Sprawdźcie!



"Powrót do tradycji" to ciepła, skłaniająca do refleksji powieść o przyjaźni, miłości, relacjach międzyludzkich, rozterkach, konsekwencjach wyborów, walce z przeciwnościami losu. Ale przede wszystkim jest to książka o rodzinie i jej wartości. Była to wspaniała podróż pokoleniowa, gdzie ród Baranowskich i Wysokich stał się mi bardzo bliski. Polecam i Wam tę czasową podróż. Nie będziecie zawiedzeni!



"Dziewczyna bez makijażu" to życiowa, ciepła, wzruszająca i mądra w swoim przekazie powieść. To książka o pragnieniu miłości i bliskości, walce o bezpieczeństwo i stabilizację, poświęceniu, tęsknocie, fikcyjnym małżeństwie. To historia tchnąca nadzieją na lepsze jutro. Miłość na sprzedaż kontra szczere uczucie - co ma większą wartość? Czy wszystko można wycenić i sprzedać? Przekonajcie się!



"Złość piękności szkodzi" doskonale domyka cykl, choć bez przeszkód można by jeszcze podrzucić bohaterom, jak i czytelnikom jakąś zagadkę do rozwiązania w kolejnej części. 😉 To ciepła, pełna humoru powieść, która każdego wprawi w dobry nastrój. Pakująca się w kłopoty Zojka, przystojny redaktor Kordecki, odchudzający się aspirant Chochołek oraz jedyna w swoim rodzaju babunia Łyczakowa ze swoją sławetną siekierką - poznajcie konieczne tę zwariowaną bandę! Ja z przyjemnością wybrałam się na urlop z Zojką i chętnie zrobiłabym to znowu. A co!



"Rozmerdane święta" to pełna uroku, ciepła, wzruszająca, ale i zabawna powieść, która rozmerda niejedno serce. To książka o samotności, bezinteresownej pomocy, miłości, przyjaźni, wierze w drugiego człowieka, dawaniu szansy. Polecam nie tylko od święta!



"Słuchaj głosu serca" to powieść, która jest przykładem tego, że szczęście możne nas spotkać w najmniej spodziewanym momencie. Warto wówczas kierować się sercem, by nie przegapić czegoś naprawdę pięknego. To książka o różnych odcieniach miłości, przyjaźni, a przede wszystkim rodzinie. Polecam!



"Zielona 13" to pełna emocji i uczuć powieść o trudnych wyborach i ich konsekwencjach, wybujałych ambicjach, potrzebie docenienia i miłości, zdradzie, tęsknocie, niespełnionych marzeniach, skrywanych sekretach, tajemnicach i intrygach. Zajrzycie na Zieloną 13, tu zdarzyć może się wszystko! Zabawa gwarantowana! 



"Prawda przychodzi nieproszona" to emocjonalna powieść o tajemnicach, półprawdach, kłamstwach i mechanizmach rządzących pamięcią. Książka o tym, że przeszłości nie zmienimy, nie mamy na nią wpływu, możemy ją tylko zaakceptować, by móc pójść dalej. Co skrywa Magdalena? Czy zwalczy swoje lęki, by móc normalnie żyć? I gdzie kończy się kłamstwo, a zaczyna prawda? Sprawdźcie, warto!



"Zaczekaj na miłość" to ciepła, pełna emocji powieść, w której prym wiedzie siła rodziny. To książka o miłości, potrzebie rozliczenia się z przeszłością, o życiu zbudowanym na pozorach, rezygnacji z własnych marzeń, pogubieniu, samotności, poczuciu winy. Czy Jakubowi uda się skruszyć zranione serce Klary? I czy Klara da sobie szansę na szczęście? Sprawdźcie koniecznie!



"Rudowłosa ze Starych Babic" to pełna emocji i dobrego humoru powieść o współczesnym Kopciuszku. To książka o miłości, marzeniach, intrygach, rozczarowaniu, samotności, szukaniu swojego miejsca w życiu, problemach dnia codziennego. Czy rudowłosa Chmurka odnajdzie swojego księcia? Przekonajcie się, warto!





Zaczytanego lutego! 🤗


13 komentarzy:

  1. Que bonito es todo! Precioso, me encanta ! Te espero en mi reciente post ! Feliz fin de semana! 💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie udało się przeczytać 6 książek, co nie budzi mojego zadowolenia, jeśli chodzi o ilość, ale jakościowo były świetne. Czytałam Dziewczynę bez makijażu i bardzo mi się podobała, a w planach mam przeczytać książkę Magdaleny Majcher. ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik :) mi udało się przeczytać 6 książek z czego jestem bardzo zadowolona :) życzę kolejnego zaczytanego miesiąca :)
    http://czytanie-i-inne-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję Ci dobrego wyniku 😀

      Usuń
  4. Gratuluję wyniku ;) Nie czytałam żadnej z tych książek. A mi w styczniu udało się poznać cztery nowe tytuły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik! Ja przeczytałam 6 książek, chociaż myślałam, że uda mi się nieco więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z tych tytułów nie czytałam :) ja robiłam takie podsumowania przez pierwsze pół roku, potem sobie odpuscilam 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że ja wytrwam 😁 Mnie z kolei zapowiedzi przytłoczyły i z nich w tym roku zrezygnowałam, bo tyle ciekawych książek wychodzi co miesiąc, że nie sposób tego ogarnąć 😂 Zapowiedzi będę raczej wrzucać tylko sporadycznych tytułów, może z fragmentem danej książki, jak np. ostatnio miało to miejsce z "Damą Paxtona"

      Usuń
  7. Indigo brzmi dla mnie najbardziej interesująco:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)