sobota, 7 października 2023

Passion - Nana Bekher

 

Tytuł: Passion
Cykl: Love&Wine (tom 2)
Autor: Nana Bekher
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 368
Ocena: 9/10

Zakazane uczucie, rodzinne sekrety i urokliwy pensjonat z winnicą

Grant Tumbler po rozstaniu z narzeczoną sprzedaje dom w Atlancie, zostawia firmę pod opieką wspólnika i wyjeżdża do Redwood, aby przejąć stery w rodzinnej posiadłości Love&Wine. Oprócz nowych obowiązków mężczyznę absorbuje romans z młodszą od niego skromną córką pastora – Isabelle Barrington.

Rodzice dziewczyny – konserwatywni i nadopiekuńczy – są niezadowoleni, że córka angażuje się w relację z Grantem, który za kilka miesięcy ma opuścić Redwood. Jednak Isabelle przypadkiem dowiaduje się o czymś, co diametralnie zmienia jej stosunek do rodziny. Dodatkowo okazuje się, że przez niezałatwione porachunki Granta z byłymi współpracownikami jego bliscy są w niebezpieczeństwie.

Czy Isabelle będzie miała odwagę sprzeciwić się rodzicom? Czy Grantowi uda się ochronić ukochaną? Czy uczucie tych dwojga przetrwa?

Po pierwszym tomie serii "Love&Wine" byłam niezwykle ciekawa, jak na farmie poradzi sobie kolejny członek rodzeństwa Tumblerów. Tym razem będzie to Grant. Jak wykorzysta swoje trzy miesiące? Wyjedzie czy może zostanie? 

Bardzo podobał mi się charakter Granta. Czesto w książkach spotykamy bohaterów, którzy przez swoje niezdecydowanie, brak stanowczości wobec byłych partnerów przysparzają sobie problemów. A tu coś zgoła innego.

Z kolei jeśli chodzi o Isabelle, to współczułam tej dziewczynie. Żyła pod kloszem rodziców, a przecież jak każda młoda osoba, jak jej rówieśnicy pragnęła wolności, miłości, dokonywania własnych wyborów, nawet gdyby po drodze miała popełniać błędy. Jednak nie myślcie, że to jakaś naiwna panienka. Co to, to nie. Ona ma własne zdanie, potrafi łamać narzucone jej przez nadopiekuńczego ojca zasady. Co się stanie, gdy Isabelle odkryje pewną tajemnicę?

"Czułam, że przy nim ujawniam swoją drugą twarz. W grzecznej córce pastora, która nie szukała miłości i stroniła od chłopaków, odkrywałam dziewczynę pragnącą bliskości i czułości, która chciała być pożądana i adorowana."

Nana Bekher świetnie przedstawiła relację pary głównych bohaterów. Jesteśmy świadkami rodzącego się uczucia. Wraz z rozwojem wydarzeń, fascynacja, napięcie i pożądanie między nimi wzrasta. Jednak nie wszystko będzie szło tak gładko, jakby mogło się wydawać. Ale oboje tak łatwo nie odpuszczą, będą walczyć o swoje szczęście. 

"Zrobię wszystko, by ją ochronić. Nie wyobrażałem sobie przyszłości bez niej ani u boku innej kobiety. Straciłem dla niej głowę i chyba nie tylko to…"

Autorka wprowadziła również do fabuły odpowiednią dawkę niebezpieczeństwa za sprawą pojawienia się osób z przeszłości Granta. Momentami emocje sięgną zenitu! 

Ponownie moją ciekawość wzbudzała winnica i pensjonat. Tak jak Callie wprowadziła w życie swoje pomysły odziedziczonej posiadłości, tak i Grant wciąga się w to, by mieć swój wkład w jej rozwój.

"Passion" to idealny tytuł na tę historię. Serio! Sami sprawdźcie ile w tej książce pasji, uczuć, romantyzmu, delikatności oraz walki o siebie, marzenia i miłość. Ja z przyjemnością dałam opleść się tej porywającej powieści winogronowym pnączom i chętnie zrobię to znowu.   




We współpracy z Autorką i Wydawnictwem Pascal




3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)