niedziela, 13 sierpnia 2023

Sekret - Nana Bekher

 

Tytuł: Secret
Cykl: Love&Wine (tom 1)
Autor: Nana Bekher
Wydawnictwo: Pascal
Liczba stron: 368
Ocena: 9/10

Gorący romans, tajemnice i urokliwy pensjonat z winnicą

Callie Tumbler niedawno straciła rodziców w wypadku samochodowym. Zgodnie z ich ostatnią wolą rodzinny majątek może zostać sprzedany dopiero dopiero po roku. Do tego czasu dzieci państwa Tumblerów muszą nim wspólnie zarządzać. Jakby tego było mało, Callie traci pracę i rozstaje się z chłopakiem. Szukając ukojenia po trudnych wydarzeniach, wraca w rodzinne strony, żeby jako pierwsza zająć się rodzinną posiadłością.

Niespodziewanie w życiu kobiety pojawia się przystojny, bogaty i tajemniczy mężczyzna ­– Lars McFadden, który na kilka tygodni rezerwuje pokój w Love&Wine. Co ciekawe, atrakcyjny brunet niebezpiecznie dużo wie o Callie.

Jaki jest plan Larsa i jaką rolę ma w nim odegrać Callie? Czy kobieta ulegnie urokowi McFaddena?

"Secret" jest pierwszym tomem cyklu Love&Wine. Ta książka jest tak zabawna, tak na maksa wciągająca, z przeróżnymi emocjami, że ani na moment nie mogłam się od niej oderwać. 

Autorka stworzyła wyrazistych bohaterów. Lars był dla mnie jedną wielką zagadką. Jego skrytość i niewiadoma tego, co planuje, jakie są jego powody działania, intrygowały mnie prze okrutnie! Na, a potem nastąpiło bum! I totalne zaskoczenie.

"Wyglądał, jakby układał w głowie jakiś plan. W jego oczach czaił się mrok. Mrok, który jednocześnie mnie przerażał i fascynował. Zastanawiałam się, jakie miał sekrety."

Z kolei Callie pokazała, że kobieta może mieć dwa oblicza. Z jednej strony to niewinna, uległa i spokojna dziewczyna. Ale czy aby na pewno? Pod tą grzeczną powłoką skrywa się kobieta prawdziwie temperamentna. Podobało mi się to, że  potrafiła postawić na swoim i tym samym zagrać na nosie Larsowi.

"Ta moja diablica była bardzo uparta i choć widziałem, że zaświeciły jej się oczy na moją propozycję, postanowiła ją odrzucić. Musiałem jednak przyznać, że dało mi to do myślenia. Zraniłem ją mocniej, niż mi się wydawało i musiałem za to zapłacić."

Tylko z pozoru jest to prosta książka. Ale gdy wszystkie jej elementy poskładamy w całość, pojawiają się refleksje. Nana Bekher zadbała o to, by fabuła na każdym kroku nas zaskakiwała, by z domysłów i sekretów uczynić duży atut. Historia Callie i Larsa wzbudza w nas żal i smutek. Bardzo współczułam kobiecie tego, ile musiała w swoim życiu przejść. 

Oczywiście, jak przystało na erotyk, nie zabrakło zmysłowych, pobudzających wyobraźnię scen erotycznych. 

"Och, gdy tak się nachylił, musnął moją skórę i poczułam jego kuszący zapach, niemal zapłonęłam. Jakaś część mnie pragnęła gorącego, pozbawiającego tchu pocałunku, ale wiedziałam też, że to byłby pierwszy stopień do piekła."

"Secret" to zabawny, zaskakujący i pełen emocji romans, w którym prym wiodą tajemnice, sekrety, ból, cierpienie, namiętność i pożądanie. Pozwólcie, by ta historia oplotła Was niczym winogronowe pnącza. Urokliwy pensjonat z winnicą czekają!


We współpracy z Wydawnictwem Pascal



5 komentarzy:

  1. Urokliwy pensjonat, humor mnie przekonują. No i okładka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że ta książka jest warta uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że "Secret" jest pierwszym tomem cyklu Love&Wine, gdyż wolę jednotomowe powieści. A powiedz mi proszę, czy zakończenie sugeruje kontynuację losów Callie, czy może drugi tom będzie o innych bohaterach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tom zakończył się dość klarownie. A każdy kolejny będzie dotyczył innych bohaterów 😊

      Usuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)