środa, 23 sierpnia 2023

Devin - Lena M. Bielska

 

Tytuł: Devin
Cykl: Niezwykli (tom 2)
Autor: Lena M. Bielska 
Wydawnictwo: Imagine Books
Liczba stron: 326
Ocena: 9/10

Nie jest łatwo być odmieńcem, szczególnie wśród... odmieńców.

Corina należy do watahy wilkołaków, ale nie potrafi w pełni przemienić się w wilka. Wszystko przez klątwę, którą pragnie z siebie zdjąć.

Kobieta oprócz tego ma jeszcze jeden problem. Jej Przeznaczonym okazuje się wampir, który – w przeciwieństwie do niej – nie odczuwa Magii Przeznaczenia. Nie sposób również stwierdzić, kiedy Devin mówi prawdę, a kiedy manipuluje Coriną dla własnych korzyści.

Młoda kobieta nie może mu ufać, tym bardziej że na jaw wychodzą kolejne tajemnice. Słowa wiedźm i elfów wprowadzają mętlik w jej głowie, ale największą zagadką wydaje się sam Devin... Pozbawiony uczuć wampir zaczyna zachowywać się kuriozalnie: raz łamie Corinie serce, a innym razem powoduje szybsze jego bicie.

Przeznaczenie bywa okrutne i mściwe, szczególnie gdy ktoś próbuje je oszukać.
Czy tych dwoje ma szansę odnaleźć szczęście?

"Devin" jest drugim tomem cyklu Niezwykli. Jest to romans paranormalny, gatunek, po który do tej pory bardzo rzadko sięgałam. I to był mój wielki błąd, co zauważyłam już przy "Velentinie".

Po pierszym tomie i moim zachwycie nad Valentinem, byłam ogromnie ciekawa, jak w kolejnych tomach wypadną inni męscy bohaterowie. Tym razem na pierwszym planie stoi tytułowy Devin. I powiem Wam, że on również sprostał moim oczekiwaniom. Powienien dostać medal za manipulację. Jednak to, jak walczył o odzyskanie zaufania i aby zasłużyć na miłość kobiety, wszystko co złe można mu wybaczyć. Zresztą Lena Bielska ma dar do tworzenia postaci, które w mig potrafią zawładnąć sercem czytelnika. 

"Mówi się, że wampiry to manipulujące, przebiegłe bestie, których należy się wystrzegać. Nie sądziłem jednak, że muszę się chronić przed samym sobą. Corina miała być tylko drogą do celu, a stała się... celem. Moim celem."

Devinowi towarzyszy pewna siebie, zadziorna wilczyca Corina. Duet ten potrafi przyprawić o totalny zawrót głowy! Ich relacja jest ognista, wybuchowa, przepełniona wzlotami i upadkami, nigdy nie można być pewnym, co też wymyślą. Jednak w tym całym galimatiasie uczuć przekonają się, że siły przepowiedni i przeznaczenia nie można ignorować... 

"Skoro ona odczuwała Magię, a ja nie, to rozwiązanie było proste. Musiałem być blisko, żeby wyczuwała moją obecność, ale wystarczająco daleko, żeby za mną tęskniła. Żeby jej serce rozrywał ból."

Coraz ciekawiej przedstawia się również hierarchia istot fantastycznych. Autorka spójnie przedstawiła panujące zasady i zwyczaje tego świata.

Wielowątkowość fabuły, liczne elementy zaskoczenia, zawrotna akcja, świetnie skrojone sylwetki postaci, humor, namiętnie, gorące sceny miłosne oraz poważniejsze tony powieści - jak chociażby kłamstwo, manipulacja, pragnienie więzi, miłości i poczucia bezpieczeństwa - tworzą historię, od której trudno się oderwać. 

"Chciał mieć tatuaż z wilczycą. Moją wilczycą. Dla mnie to było cholernie intymne doznanie. Bardziej intymne niż jakiekolwiek zbliżenie..."

To romans paranormalny, który wręcz hipnotyzuje! Intrygująca, pełna sekretów i tajemnic fabuła oraz klimat Nowego Orleanu. A w tym wszystkim ON. "Devin". Zechcecie poznać tego aroganckiego i władczego wampira? Pozwolicie mu skraść Wasze serce?




We współpracy z Wydawnictwem Imagine Books



3 komentarze:

  1. Nie czytałam pierwszej części, ale nie jestem wielbicielką tego typu książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, ale czasem warto wyjść poza swoją strefę komfortu, przełamać się i być może da się zaskoczyć 😉

      Usuń
  2. O, wiem komu mogłabym polecić taki romans paranormalny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)