poniedziałek, 13 lutego 2023

Dyrektor generalny - K.N. Haner

 

Tytuł: Dyrektor generalny 
Cykl: Dyrektor generalny (tom 1)
Autor: K.N. Haner
Wydawnictwo: Wydawnictwo Ale!
Ilość stron: 416
Ocena: 9/10

Olivia żyje w związku bez miłości. Z partnerem łączą ją tylko seks i niezdrowy finansowy układ. Kocha swoją pracę i spełnia się jako asystentka wiekowego szefa. Nie jest szczęśliwa, lecz ukrywa to za wyuczonym przez lata uśmiechem.
Harry jest wnukiem szefa Olivii i jego spadkobiercą. Właśnie wrócił z podróży po świecie, by pomóc dziadkowi rozkręcić firmę.
Okazuje się, że na pozór niedostępny i oschły mężczyzna trafia na godną siebie przeciwniczkę. Wskutek niefortunnego spotkania w windzie on ma wobec niej dług wdzięczności, a ona musi dochować tajemnicy.
Jeden wyjazd do Paryża zmienia wszystko.
Pełna seksualnego napięcia i niepożądanych emocji relacja nieomal doprowadza Harry’ego do szaleństwa. Zakazana namiętność ma jednak swoją cenę.

Romans, seks, pieniądze, intrygi – mieszanka wybuchowa!

Wydaje się, że motyw romansu w pracy jest już mocno ogranym tematem i że niczym nowym nie da się już czytelnika zaskoczyć. Jednak K.N. Haner się udało. Podeszła do tego tematu w sposób świeży, niesztampowy. Sprawa będzie dotyczyć pewnego lęku Harrego, który sprawia, że jego postać jest bardziej ludzka. Wszak każdy z nas ma jakieś lęki, prawda? 

W książce znajdziemy wszystko to, czego poławiaczki romansów oczekują. Gorący romans, seks, pieniądze, intrygi, zemsta - trudno się nie zgodzić, iż to prawdziwa mieszanka wybuchowa! 

"Leciałam do Paryża z dwoma najseksowniejszymi facetami w Nowym Jorku. Byłam szczęściarą czy naiwniaczką."

Autorka stworzyła pełnokrwistych bohaterów, którzy toczą ze sobą grę o dominację. Już od samego początku ich relacja opiera się na seksualnym napięciu. Olivia i Harry - dwa mocne charaktery, które będą balansować pomiędzy niechęcią a fascynacją, nienawiścią a pożądaniem. Co z tego wyniknie? Ja dałam się wciągnąć do ich świata, przeżywałam każde wydarzenie, sytuację i kibicowałam, by się im udało.

"- Nas to nie spotka, prawda? - zapytałam ze szczerym przejęciem. - Chcę wierzyć w prawdziwą miłość. Nie zawiedź mnie, proszę. 
- Olivio...
- Nie, proszę, powiedz, że się uda. Jestem beznadziejną romantyczką i potrzebuję mieć taką gwarancję. Nawet jeśli to ma być kłamstwo."

Moją uwagę zwróciła postać Igora, przyjaciela Harry'ego. Uwielbiam tego... babiarza. Jego po prostu nie sposób nie polubić. Mimo że to pies na baby, to swoim humorem, stylem bycia i życia oraz pewną sceną, w której pokazał, że potrafi przyznać się do błędu i przeprosić, zdobywa serce czytelnika. Z kolei Tobias... mogłabym udusić go gołymi rękami! Totalny świr!

Gwarantuję Wam, że ta z pozoru lekka, zabawna, erotyczna fabuła nie wiadomo kiedy nabierze tempa i przerodzi się w szokujące zwroty akcji, dramaty, napięcie i wbijające w fotel zakończenie. Historia pokazuje, że pieniądze to nie wszystko. Wiele w życiu ułatwiają, ale i rodzą mnóstwo konfliktów rodzinnych. Teraz zostało tylko z niecierpliwością wypatrywać kontynuacji tej dylogii.  

"Dyrektor generalny" to odarty z wszelkiego rodzaju  schematu pełen emocji romans, który udowodni, że zakazana namiętność ma swoją cenę. Polecam!


We współpracy z Wydawnictwem Ale



3 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji poznać twórczości tej autorki, ale mam nadzieję, że wkrótce uda mi się to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz to muszę poznać tę książkę autorki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby nie lubię tego typu książek, ale czasem lubię sięgać po takie właśnie lektury.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)