niedziela, 1 października 2023

Podsumowanie - wrzesień

 Hej hej! 🤗 Wrzesień za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc kończę 9 przeczytanymi książkami (w tym 1 w pdf). Już nie pamiętam, kiedy miałam jednocyfrowy wynik. Ale takiego spokoju i odpoczynku było mi trzeba. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z poniższych tytułów? A może macie w planach? Dajcie znać w komentarzu 😃 Podobne podsumowanie znajdziecie również na IG i fb.





"Twoim śladem" to pełna emocji, życiowa powieść o tęsknocie, rozczarowaniach, żalu, zazdrości, nienawiści, chęci zemsty, pozorach, przyjaźni, niegasnącej nadziei i miłości, która przychodzi niespodziewanie. To historia, która zmusza do refleksji. A uknuta intryga oraz wpleciony wątek sensacyjny intrygują i podsycają ciekawość. Sprawdźcie, czy Ewa i Marcin się odnajdą oraz do czego gotowa jest posunąć się zraniona, upokorzona osoba! 
⭐8/10⭐




"Blisko ciebie" to pełna emocji, wzruszająca, rozdzierająca serce powieść o stracie, żałobie, wyrzutach sumienia. To historia, która odbiera nadzieję, ale i ją przywraca. Tylko czy dwójka rozbitków rozpaczliwie szukajacych ocalenia ma szansę na szczęśliwy finał? O tym już musicie przekonać się sami... Po odpowiedź zapraszam do lektury.
⭐9/10⭐



"Gniazdowanie" to przejmujący obraz przemocy fizycznej, psychicznej i materialnej. To książka o zmaganiu się z trudną przeszłością i walce o spokojną, szczęśliwą przyszłość, o marzeniach i oczekiwaniach, a także przyjaźni. Ale to też historia niepozbawiona wiary w lepsze jutro. Czy Alicji uda się uciec z klatki, w jakiej zamknął ją mąż? Czy marzenie o gniazdku się spełni? Sprawdźcie!
⭐9/10⭐



"Domki z kart" to pełna emocji, ciepła i nadziei powieść o życiu, walce z przeciwnościami losu, relacjach międzyludzkich, sile miłości, przyjaźni, chorobie, poświęceniu. To książka, która skłania do refleksji, napawa wiarą w sens marzeń. Zdecydowanie warto wyruszyć w tę nadmorską podróż.
⭐10/10⭐



"Besties. Na zawsze" to pełna emocji i uczuć powieść o wielu odcieniach miłości - rodzicielskiej, przyjacielskiej, platonicznej, partnerskiej czy zaborczej. Czy warto zaryzykować i wybrać miłość? A może to przyjaźń jest bezpieczniejszym rozwiązaniem? A Wy, czy macie swojego prawdziwego bestie?
⭐10/10⭐



"Zły" to przepełniona emocjami, brutalnością i namietnością hitoria, która pokaże, że nie tak łatwo wejść na drogę dobra. Przyjaźń, lojalność i miłość zostaną poddane próbie... Czy Iga wyda Dominica. Czy mafiozo i policjantka będą mogli być razem? Sprawdźcie sami! 
⭐9/10⭐



"Porywy namiętnych serc" to pełna emocji powieść o błędach młodości, tajemnicach, niebezpiecznych intrygach, przemianach, próbie odkupienia win, skomplikowanej miłości, romansach, zdradach, zazdrości. To historia, która porywa w wir wydarzeń i pozostawia niedosyt na więcej... Jestem przekonana, że dom Pod Lipami ma nam jeszcze wiele do zaoferowania!
⭐9/10⭐



"You soften me" to pełna emocji historia o podciętych skrzydłach, zdeptanej pewności siebie i walce, by być najlepszym. To powieść, która przypomina, jak ważna jest rozmowa, szczerość i zaufanie. Czy Victor roztopi lodowate serce Willow? Sprawdźcie!
⭐9/10⭐



"Noc na Alasce" to powieść o twardej babce. Kobiecie, która nie da sobie w kaszę dmuchać czy być wykorzystywaną przez innych. Oby więcej takich kobiet. Czy Danieli na stałe uda się zająć swoje miejsce w męskim świecie? I jaką rolę w jej życiu odegra Jack? Sprawdźcie koniecznie, warto!
⭐8/10⭐


Zaczytanego października! 📚




4 komentarze:

  1. Przybij piątaka ;) też skończyłam wrzesień z 9 książkami. Myślałam, że będę miała lepszy wynik, bo miałam długi urlop, ale z drugiej strony trafiłam na 3 grubaski (460, 585 i 688 stron). Z Twojej puli czytałam wspaniałe Domki z kart.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo przeczytanych książek :D Niektóre tytuły sobie zapisałam :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gniazdowanie i Noc na Alasce wkrótce będę czytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie książka "Domki z kart". Miłego października! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)