czwartek, 1 sierpnia 2024

Podsumowanie - lipiec

 Hej hej! 🤗 Lipiec za nami, tradycyjnie zatem mam dla Was podsumowanie. Miniony miesiąc kończę 15 przeczytanymi książkami. A jak wyglądało to u Was? Czytaliście któryś z poniższych tytułów? A może macie w planach? Dajcie znać w komentarzu 😃 Podobne podsumowanie znajdziecie także na IG i fb.





"Kochanek z piekła rodem" to pełen ekscytacji, skrzącego humoru i przygód romans historyczny o tym, ile znaczą w naszym życiu marzenia oraz co jesteśmy w stanie zrobić, by je zrealizować. To powieść ubrana w romantyzm, humor, wzruszenie i lekkość. Czy Hazel uda się przechytrzyć lorda Coverty? Jesteście gotowi, by poznać kochanka z piekła rodem? Jeśli tak, zaproście go w swoje progi, pamiętając, by nie udawać kogoś, kim nie jesteście. Ja straciłam dla tego niegrzecznego dżentelmena głowę...
⭐️9/10⭐️



"Babskie lato" to pełna pozytywnej energii powieść o sile kobiecej przyjaźni, miłości, relacjach rodzinnych, spełnianiu marzeń i poszukiwaniu szczęścia. To nie tylko podróż po kraju, ale i w głąb siebie. Kto i w jaki sposób się zmieni? Będzie wzruszająco, ale przede wszystkim zabawnie. To co, wyruszycie w podróż w nieznane? Miejsce w samochodzie Kornelii, Poli i Renaty czeka!
⭐️8/10⭐️



"Pod naszym niebem" to gawędziarska, ciepła, wzruszająca, zabawna, utrzymana w sielskim klimacie powieść o życiu. To historia ukazująca, by cieszyć się tym, co mamy. To książka, która pozwoliła mi na powrót do dzieciństwa, wyzwoliła wiele wspomnień, kiedy mieszkałam na wsi. 
⭐️8/10⭐️



"Szukając szczęścia" to pełna emocji, tajemnic i niedopowiedzeń wartościowa lekcja życia dla każdego. To powieść, w której, mimo iż znajdziemy mnótwo problemów, to tchnie ciepłem, dobrocią i nadzieją. Przede wszystkim nadzieją i inspiracją do zmian. Poznajcie terapeutyczną moc tej historii!
⭐️9/10⭐️



"Babcie w sieci miłości" to zabawna, a wręcz zwariowana powieść o przyjaźni w późnym wieku. To historia udowadniająca, że nie można szufladkować emerytów. Czy któryś z kandydatów znajdzie miłość? I czy Anna i Gabriela sprawdzą się w roli swatek? Musicie przekonać się sami! Ja ponownie bawiłam się przednio!
⭐️8/10⭐️



"Iskra" to powieść, która kradnie serca prostotą, lekkością, wyważonymi wydarzeniami, ale nie pozbawionymi emocjami. To książka o siostrzanej więzi, skomplikowanych relacjach rodzinnych, przyjaźni i bezinteresownej pomocy. Poznajcie siłę sióstr! Ja bawiłam się z nimi świetnie!
⭐️9/10⭐️



"Silna. To nie była twoja wina" to niezwykle realna, wzruszająca, wielowymiarowa powieść o kobietach dla kobiet. Ale to też książka, która powinna trafić w ręce każdego czytelnika. To historia o miłości, przyjaźni, rodzinnych relacjach, błędach młodości, wybaczeniu oraz poszukiwaniu własnych korzeni. Otwiera oczy na wiele kwestii, uczy tego co ważne, dodaję odwagi, byśmy postawili na siebie. 
⭐️9/10⭐️



"Obłęd" to pełna emocji gra, w której obsesja i iluzja napędzają do działań, ale i mogą nieść zgubne kroki. Intrygi, sekrety, tajemnice z przeszłości, zdrada, irlandzka mafia (dla mnie nowość), walka dobra ze złem, złożoność ludzkiej natury i więzi międzyludzkie - wchodzicie w to? Odważycie się zatracić w obłędzie?
⭐️9/10⭐️



"Chaos" to pikantny romans z mafią w tle pokazujący, że czasem warto jest odpuścić. Tajemnice z przeszłości, napięcie, zaskoczenie - tu nic nie jest oczywiste. To historia, w której trzeba skonfrontować się z własnymi słabościami i konsekwencjami podjętych decyzji. Emocji nie zabraknie!  
⭐️9/10⭐️



"Nowe życie Kariny" to trudna, smutna, ale i podnosząca na duchu powieść o poszukiwaniu akceptacji, spełnianiu marzeń, budującej przyjaźni, toksycznym związku, zmaganiach z chorobą. To historia tchnąca nadzieją na lepsze jutro oraz udowadniająca, że nie ma sytuacji bez wyjścia i że zawsze można zacząć życie od nowa. Wystarczy tylko, albo aż uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Bo siła drzemie w nas ogromna! 
⭐️9/10⭐️



Jestem oczarowana powieścią "Kaszubska ziemia, żuławski wiatr". Z miejsca poczułam tytułową ziemię, a wiatr mnie porwał. Emocje i wzruszenie gwarantowane! Dajcie się i Wy porwać dumnemu Kaszubie i charakternej Żuławiance!
⭐️9/10⭐️



"Rita" to klimatyczna, poruszająca książka o poświęceniu, wytrwałości, różych obliczach samotności, stracie, skrywanych marzeniach, sztuce wybaczania, poszukiwaniu tożsamości szczęścia. To także walka o wspomnienia i stabilizację. Jeśli interesuje Was powieść obyczajowa z wątkami historycznymi - śmiało sięgajcie! 
⭐️9/10⭐️



"Co za Meksyk" to komedia, przy której nie sposób się nie uśmiechnąć, ale i wzruszyć. To powieść zmuszająca do chwili refleksji, do zastanowienia się nad swoim życiem. I wreszcie to historia zachęcająca do spełniania marzeń. Sara, Ola i Marika czekają, by zabrać Was w pełną przygód podróż do Meksyku, ale i w głąb siebie! Już nawet leżaczek naszykowały!
⭐️9/10⭐️



"Nigdy nie zadzieraj z mafią" to romans mafijny okraszony skrajnymi emocjami, intrygami, tajemnicami, nieco mrocznym klimatem, niebezpieczeństwem, motywem zemsty, gorącymi scenami i wbijającym w fotel finałem. To historia, w której nic nie jest takie, jakim się wydaje. Czy destrukcyjna relacja Zoe i Alessio ma szansę na coś więcej? Sprawdźcie!
⭐️9/10⭐️



"Sekret bibliotekarki" to niezwykle realna, pełna emocji, poruszająca, ucząca pokory, dająca nadzieję powieść o sile kobiet, walce z trudną przeszłością, uzależnieniem, swoje marzenia i godność, o pokonywaniu własnych słabości, lękach, poznawaniu siebie. Czy Dagmarze uda się wytrwać w postanowieniach? Sprawdźcie koniecznie!
⭐️9/10⭐️


Zaczytanego sierpnia 📚




1 komentarz:

  1. Szukając szczęścia i Silna. To nie była twoja wina również czytałam w lipcu i obie książki bardzo mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)