niedziela, 10 stycznia 2021

ZAPOWIEDŹ: "Odwet. Zemsta mafii" - K.C. Hiddenstrom

 

Już 10 lutego na półki trafi książka "Odwet. Zemsta mafii" K.C. Hiddenstorm wydana pod skrzydłami Wydawnictwa Skarpa Warszawska.


OPIS WYDAWCY 👇

Michael Wright jest byłym komandosem, obecnie na usługach mafii. Często wraca do wspomnienia o Dziewczynie w Czerwonej Sukience, którą znał gdy był jeszcze nastolatkiem. Nauczył się myśleć, że jego życie wyglądałoby inaczej z nią u boku.

Wright rozpoczyna pracę u Williama Barreta, biznesmena powiązanego z mafią. Jego pierwszym zadaniem ma być ochrona żony Barreta, Liv. Michael rozpoznaje w niej swoją Dziewczynę w Czerwonej Sukience...

Między Michaelem i Liv zaczyna się gra, w której pożądanie bardzo szybko wysuwa się na pierwszy plan, tłumiąc głos rozsądku...



📚 Książka już dostępna w przedsprzedaży 👉 Empik


Skusicie się na tę książkę?  😃



 

7 komentarzy:

  1. Raczej spasuję. Nie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio mam wrażenie, że większość książek z tego gatunku zawiera wątek mafijny. To niestety nie jest moja bajka. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z książkami z wątkiem mafijnym trzeba odpowiednio trafić, bo nie wszystkie są dobre 😁

      Usuń
  3. Raczej nie są to moje klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie sięgnę. Nie odpowiada mi pióro autorki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)