niedziela, 24 stycznia 2021

ZAPOWIEDŹ: "Gangsterzy" - K.C. Hiddenstorm



Już 22 lutego na półki trafi książka "Gangsterzy" K.C. Hiddenstorm wydana pod skrzydłami Wydawnictwa WasPos.
Ostatnio jak wiecie przeczytałam "Łabędzi śpiew", która zrobiła na mnie ogromne wrażenie, więc tym bardziej jestem i tej ciekawa.
 
 
OPIS WYDAWCY 👇
 
 Prawdziwy mafijny romans dopiero się zaczyna.
 Ryan Taylor jest pracownikiem i jednocześnie prawą ręką szefa mafii, właściciela nocnego klubu, Nieskończoności.
Eva Nolan to córka miliardera, która ma za sobą burzliwą przeszłość.
Wydaje się niemożliwe, aby ta dwójka miała ze sobą coś wspólnego. Do czasu, aż poznają się… w najgorszych z możliwych okolicznościach.
Kiedy jedno ze zleceń idzie źle, to Ryan musi posprzątać bałagan. Tym bałaganem jest Eva. Nie wie jeszcze, że zarówno dla niego, jak i dla dziewczyny będzie to początkiem przygody, która zmieni życie obojga.
 
 
📚 Książka dostępna w przedsprzedaży 👉 Empik


Skusicie się na tę książkę? 😃



3 komentarze:

  1. Właściwie jestem ciekawy zdjęcia na okładce książki ... dlaczego mafijna historia na okładce książki przedstawia zdjęcie męskiego ciała bez ubrania, co 😊🤔?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zapowiedź na pewno zainteresuje wielu czytelników. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)