czwartek, 15 października 2020

ZAPOWIEDŹ: Dwa dni w Paryżu - Jojo Moyes


Już 28 października premiera powieści "Dwa dni w Paryżu" Jojo Moyes, która ukaże się pod skrzydłami Wydawnictwa Znak.


OPIS:

Paryż jest zawsze dobrym pomysłem,
nawet jeśli nic nie idzie zgodnie z planem…

Zanim zdążyła się zastanowić, weszła do biura podróży i kupiła dwa bilety. To zupełnie nie w stylu Nell! Dwa dni w Paryżu, pierwsza szalona decyzja w jej życiu… Tylko że spełnia się najgorszy scenariusz i Nell zostaje sama w mieście zakochanych.

Ale przecież jest w Paryżu! Na tyle wielkim, żeby poczuć się wolnym, i na tyle małym, żeby spotkać kogoś naprawdę wyjątkowego. Tylko tutaj ktoś, kto nigdy nie zrobił nic szalonego, może poczuć taki przypływ odwagi. Dać się zaprosić na drinka chłopakowi, który zachwycił się tym samym obrazem Fridy Kahlo. Zobaczyć wszystkie atrakcje w ciągu dwudziestominutowego rajdu na skuterze. Przeżyć najlepszą noc w swoim życiu.

I zamiast tworzyć kolejną listę za i przeciw, zapisać na czystej kartce tylko dwa słowa: Żyj chwilą.


Książka dostępna w przedsprzedaży m.in. na 👉 Empik


Skusicie się na tę powieść? 😃

10 komentarzy:

  1. Z chęcią przeczytam o niej opinie, ale czy po nią sięgnę? Nie wiem. Czas pokaże.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię książki tej autorki i czekam na tę premierę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię tę autorkę, a czytałam tylko "Zanim się pojawiłeś", mam w planach inne jej książki, a nie miałam pojęcia, że wychodzi kolejna :D
    weruczyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Może się skuszę ale najpierw poczekam na jej recenzje na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę autorkę, więc na pewno się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna przymierzam się do twórczości tej autorki, a tutaj już kusi mnie sam tytuł. Przyciąga mnie jak magnes słowo "Paryż". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tym razem chyba jednak spasuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy przeczytam? Zobaczymy :) W tej chwili ciężko jest mi wypowiadać się na temat mojej listy "do przeczytania" :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)