poniedziałek, 28 września 2020

KONKURS z książką "Mokre rzęsy dziewcząt" Macieja Adamczyka

 

🎈 KONKURS 🎈

Hej, hej! 🤗 Mam dla Was 3 egzemplarze książki "Mokre rzęsy dziewcząt", które na konkurs przeznaczył Maciej Adamczyk 😃 Link do 👉 recenzji 
🔹️ Konkurs odbywa się na blogu, Instagramie i fb
🔹️ Zgłaszać się można tylko w jednym miejscu, ale w każdym medium jest inne zadanie
➡️ ZADANIE NA BLOGU:
🔹️ Napisz dlaczego chcesz przeczytać "Mokre rzęsy dziewcząt"

🔹️ Będzie mi szalenie miło jeśli:
- zaobserwujesz moją stronę Sza! Teraz czytam
- udostępnisz post
⏰ Bawimy się do: 04.10.2020 r. godz 23:59
🔹️ Organizatorem konkursu jest Sza Teraz czytam
🔹️ Za wysyłkę odpowiedzialny jest Autor Maciej Adamczyk
🔹️ Wysyłka jedynie na terenie Polski
🔹️ Konkurs nie jest grą losową. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony przez organizatora.
🔹️ Biorąc udział w konkursie wyrażacie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych na potrzeby konkursu i ogłoszenia wyników.
🔹️ Udział w konkursie oznacza akceptację regulaminu

Powodzenia 🍀🍀🍀

 

 

5 komentarzy:

  1. Zaintrygował mnie ten tytuł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mokre rzęsy dziewcząt" chcę przeczytać, ponieważ jestem ciekawa podejścia autora do czytelnika. Zaintrygowało mnie to, w Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dla wszystkich uczestników konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się, a co. :) Chcę przeczytać, ponieważ bardzo zainteresowała mnie jej nietuzinkowość. Wspominałaś w recenzji, że książkę można zrozumieć na wiele różnych sposobów (lub nie zrozumieć jej wcale, nawet za któryś tam podejściem). Zastanawia mnie, czy wyłapię te dziwactwa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)