wtorek, 24 marca 2020

Diabelski Hrabia - Melisa Biel [Zapowiedź patronacka]



Już w maju premierę będzie miała powieść ''Diabelski Hrabia'' Melisy Bel.

~~~

Jocelyn zna hrabiego Winstona od dziecka. Nie wie, że ten mroczny mężczyzna był w niej niegdyś zakochany. Kiedy wychodzi za mąż za jego kuzyna, Edwarda Ashtona, hrabia, nie mogąc przestać o niej myśleć, zaciąga się na front.

Kilka lat później mąż dziewczyny umiera, zostawiając po sobie jedynie ogromne długi i list, w którym nakazuje żonie szukać pomocy właśnie u lorda Winstona.

Gdy lady Ashton zjawia się w ponurej rezydencji hrabiego, ledwie go rozpoznaje w demonicznej, barczystej postaci o przeszywająco zimnym wzroku. Zdana na jego łaskę nie rozumie napięcia, jakie zaczyna się między nimi rodzić.

Tymczasem na scenie pojawia się oszałamiająco przystojny baron, który jest gotów ofiarować jej wszystko, czego kiedykolwiek pragnęła…


Lubicie XIX-wieczne romanse? Spotkacie się z Diabelskim Hrabią? 😁
Już 1 kwietnia rusza przedsprzedaż. 


Fanpage Melisy Bel



6 komentarzy:

  1. Gratuluję bardzo ciekawego patronatu. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. nie moje klimaty ale gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem zachęcający opis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś czytywałam takie romanse, teraz rzadko. Niemniej gratuluję patronatu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że wolę współczesne romanse, ale zrobiłam wyjątek dla ,,Diabelskiego Hrabiego'' i nie żałuję, bo ta książka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś jak Wichrowe Wzgórza? Nie dosłownie, ale klimat mi przyszedł na myśl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)