sobota, 1 grudnia 2018

Co w grudniu na półkach? [Zapowiedzi]

Rok powoli dobiega końca, ale mam dla nas jeszcze kilka ciekawych grudniowych propozycji. 😊





Tytuł: Nigdy nie pozwolę ci odejść
Cykl: Współczesne baśnie (tom 2)
Autor: Katy Regnery
Wydawnictwo: NieZwykłe
Premiera: 5 grudnia

Książka autorki bestsellerów New York Timesa, Katy Regnery, opowiadająca historię o żalu, zdradzie, porwaniu, przemocy, stracie, pasji oraz miłości.

W tej współczesnej wersji Jasia i Małgosi trzynastoletnie sieroty, Griselda i Holden, po trzech latach niewoli uciekają od porywacza i próbują przejść przez rzekę Shenandoah. Niestety, tylko jednemu z nich udaje się dotrzeć do bezpiecznego miejsca, a drugie zostaje w tyle. Dziesięć lat później chłopak Griseldy zabiera ją do podziemnego klubu, by obejrzeć nielegalne walki. Gdy Griselda nagle widzi na ringu Holdena, jej świat zostaje przewrócony do góry nogami.


Gorzki żal, narastająca przez lata złość oraz fizyczne i psychiczne blizny stają na ich drodze; są niebezpieczne niczym nurt rzeki Shenandoah. Nigdy nie pozwolę ci odejść to opowieść o strachu i nadziei, o porażce i przetrwaniu oraz o dwojgu ludziach – kiedyś głęboko zranionych – którzy dowiadują się, że miłość jest jedyną rzeczą, jaka może sprawić, że znów staną się sobą.


❄🎄❄



Tytuł: Pod świątecznym niebem
Praca zbiorowa: Dominika Smoleń, Greta Gulsen, Karolina Staszak, Aneta Grabowska, Meridiane Sage, Adriana Rak, Małgorzata Manelska, Nina Nirali, Kinga Baran, Angelika Ślusarczyk, Anita Gierek
Wydawnictwo: WasPos
Premiera: 6 grudnia

W tę magiczną noc, kiedy zwierzęta mówią ludzkim głosem, dzieją się rzeczy niespotykane. Antologia, którą trzymacie w rękach, to efekt wyobraźni naszych dwunastu autorek, które przygotowały dla was dwanaście świątecznych opowiadań. Poznacie dalsze losy bohaterów znanych wam z ich poprzednich książek.
Czy w Karterze w ogóle istnieją Święta?
Jak potoczą się dalsze losy Majki i Łukasza, bohaterów powieści Tu i teraz?
Czy w Barwinach zdarzy się bożonarodzeniowy cud?
Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź, otwierając stronice „Pod świątecznym niebem”. Nie zabraknie także całkiem nowych historii i postaci, które na dłużej zagoszczą w waszych sercach.

Życzymy przyjemnej lektury - pełnej wzruszeń i ciepła płynącego z wersów, które autorki stworzyły właśnie dla was. Ślemy również życzenia spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia, spędzonych w gronie najbliższych, bo przecież rodzina jest w życiu człowieka najważniejsza.


❄🎄❄




Tytuł: Bestia. Przebudzenie Lizzie Danton
Autor: L.A. Fiore
Wydawnictwo: NIeZwykłe
Premiera: 12 grudnia

Nazywają go potworem.
Zimne jak lód bladoniebieskie oczy prześwietlają cię na wylot.
Jest bezwzględny.
Jest okaleczony.
Jest niebezpieczny.
Żyje w zamku godnym baśni, ale nie jest księciem.
Jest bestią.
Jest brutalem.
Jest zabójcą.
Przeznaczenie sprawi, że nasze światy zderzą się ze sobą.

Nazywają go potworem, ale jest moim ocaleniem.

❄🎄❄




Tytuł: Forever my girl 
Autor: Heidi McLaughlin
Wydawnictwo: NieZwykłe
Premiera: 19 grudnia

Nie wyobrażałem sobie, że zostanę gwiazdą rocka. Planowałem w college’u grać w futbol, następnie dostać się do drużyny należącej do ligi zawodowej i poślubić ukochaną z liceum, z którą wiódłbym długie i szczęśliwe życie. Wieścią o wyjeździe złamałem serce nie tylko jej, ale i sobie. Byłem młody. Podjąłem tę decyzję, mając na względzie swoje dobro, lecz nie nasze. Mimo że oddałem duszę muzyce, nigdy nie zapomniałem o jej zapachu czy uśmiechu. Po dekadzie wracam pełen nadziei, że uda mi się to wszystko wyprostować. Wciąż pragnę, by była moja na zawsze.





6 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy powieści wydawnictwa NieZwykłego będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiem twierdzić, że dla mnie w grudniu nie wychodzi nic oprócz "Letniej nocy" Simmonsa, i w sumie dobrze, bo mam trochę zaległości, więc może je nadrobię :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne propozycje na długie grudniowe wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio ciągnie mnie do świątecznych klimatów, więc "Pod świątecznym niebem" jest dla mnie najbardziej interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od połowy listopada już nic nie kupuję. Do Nowego Roku planuję nadrobić zaległości czytelnicze. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)