poniedziałek, 19 listopada 2018

II edycja przedwojennego konkursu literackiego "Już nie zapomnisz mnie"



Chciałabym zachęcić Was do spróbowania swoich sił w II edycji przedwojennego konkursu literackiego „Już nie zapomnisz mnie”, który trwa od 10 października 2018 do 7 kwietnia 2018 r. Związany jest z dwudziestoleciem międzywojennym i filmami, ale każdy może wziąć udział, zarówno miłośnicy starego kina, jak i osoby, które lubią pisać opowiadania. Uczestnik może napisać pracę w dowolnym klimacie i gatunku, więc ma duże pole do popisu. Wystarczy obudzić swoją wyobraźnię. Niech pamięć o przedwojennych artystach trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swoje pióro pisarskie. 

Dodam tylko, że do wygrania są cenne nagrody, m.in. książki, gazety i płyty CD.

Pod poniższym linkiem znajdziecie dokładny regulamin: 
https://przedwojenny-konkurs.blogspot.com

Więcej informacji dostępne również na fb:
https://www.facebook.com/konkurs.juz.nie.zapomnisz.mnie/


Mam nadzieję, że ktoś z Was skusi się na konkurs?



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)