sobota, 20 października 2018

LOVE Line II - Nina Reichter [zapowiedź]



Już 24 października premiera "LOVE line II" kontynuacji "LOVE line" autorstwa Niny Reichter wydanej nakładem Novae Res.


"Znacznie łatwiej jest udawać miłość, niż ukryć, że kogoś kochasz"

Bethany McCallum chciałaby, aby jej życie znowu stało się normalne. ale czy to możliwe, skoro jej ukochany, Matthem Hansen, za kilka miesięcy bierze ślub z córką magnata medialnego, były mąż chce powrotu, a w dodatku nowa praca w "Newsweeku" zaczyna się od szantażu, za którego sprawą Bethany i Matt są zmuszeni współpracować ściślej niż kiedykolwiek wcześniej?

Czy zawodowa relacja będzie funkcjonować, skoro oboje zdają sobie sprawę z napięcia, jakie pojawia się między nimi? I czy profesjonalizm wystarczy, aby zachowali dystans?

Gdy tajemnice z przeszłości wyjdą na jaw, może się okazać, że stare grzechy mają długie cienie. Czy za ich sprawą miłość... zyska niespodziewanego sojusznika?

Wspaniali bohaterowie i wartkie dialogi - literatura kobieca w najlepszym wydaniu!


Jesteście ciekawi dalszych losów Bethany i Matta?


3 komentarze:

  1. Pierwsza część bardzo mi się podobała, więc tę również chętnie przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo czekam na drugą część mam nadzieję, że będzie tak dobra jak pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj widzę, że mam duże zaległości...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)