poniedziałek, 9 lipca 2018

Podwójne życie - Małgorzata Kasprzyk [Zapowiedź]



"Podwójne życie" Małgorzaty Kasprzyk to pełna humoru powieść obyczajowa. Grono bohaterów stanowi czwórka przyjaciół, a tematem są zawirowania w ich życiu osobistym i zawodowym. Jedno z nich ukrywa przed pozostałymi swoją pasję, ponieważ kompleksy i brak wiary w siebie powodują, że nie potrafi zaufać nawet najbliższym.


Książka dostępna jest już w księgarniach w formie ebooka, gdzie możecie już ją zamawiać Klik


Jesteście zainteresowani tym tytułem?



3 komentarze:

  1. Ta krótka zapowiedz mnie zaintrygowala mocno :) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkrótce będą zabierała się za czytanie tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie nęci ta zapowiedź:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)