wtorek, 20 lutego 2018

Zapowiedź: "Wszystkie pory uczuć. Wiosna" - Magdalena Majcher


14 marca 2018 roku premiera już szóstej książki Magdaleny Majcher "Wszystkie pory uczuć. Wiosna". Autorka twierdzi, że to jej najważniejsza powieść. Opis brzmi bardzo zachęcająco.



Opis:

Ewelina pragnie tylko jednego – zostać matką. Niestety, los nie daje jej takiej możliwości. Razem z mężem decydują się na adopcję. Jednak kiedy na ich drodze pojawia się dziewięcioletni Piotruś – szczęście przysłania obawa. Chłopiec cierpi na FAS – alkoholowy zespół płodowy. Kiedy się urodził, miał ponad promil alkoholu we krwi. Chłopiec całe dzieciństwo spędził w domu dziecka. Czy teraz znajdzie dom, którego tak potrzebuje? Czy pragnienie miłości okaże się silniejsze niż strach?



Magdalena Majcher - pisarka, blogerka, freelancerka. Pisać książki zaczęła na urlopie macierzyńskim. Zrezygnowała z pracy na etacie i postanowiła zacząć spełniać swoje marzenia. Udało się – jest autorką poczytnych i lubianych przez czytelniczki powieści, m.in. Stanu nie! błogosławionego i Matki mojej córki i czterotomowego cyklu powieściowego Wszystkie pory uczuć.


Książkę można już przedpremierowo zamawiać na stronie empiku ➡️ Klik



3 komentarze:

  1. Uwielbiam książki Majcher, porusza bardzo ciężkie tematy, napewni ją kupue pozdrawiam. Zaczytanajola

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, a ja jeszcze jesieni nie zaczęłam... Muszę gonić!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz po sobie ślad, skomentujesz, zaobserwuhesz. A ja chętnie zajrzę do Ciebie :)